اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نماینده ایران در آستانه ورود به مسابقات جهانی کراسفیت

نماینده کراسفیت کشورمان در مسابقات آنلاین انتخابی نفرات برتر آسیا با کسب عنوان پنجمی، به دیدار شانس مجدد رقابت های جهانی راه یافت.

نماینده ایران در آستانه ورود به مسابقات جهانی کراسفیت

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی صداقت نماینده کشورمان که به مرحله نهایی مسابقات کسب سهمیه رقابتهای جهانی کراسفیت (کراسفیت گیمز) راه یافته بود، با کسب عنوان پنجمی به دیدار شانس مجدد راه یافت. وی در این دیدار که 3 روز و به صورت آنلاین برگزار می شد، توانست در شش رویداد سنگین و در رقابت با حریفان قدرتمند خود از آسیا و روسیه با کسب عنوان پنجمی، شانس کسب جواز حضور در کرسفیت گیمز را همچنان داشته باشد. نفرات اول و دوم این رقابتها که روس بودند، سهمیه مستقیم کراسفیت گیمز‌ را کسب کردند.

 در مرحله اول، در بخش مردان ۸۱۰۰ ورزشکار طی ماه های اسفند و فروردین گذشته به صورت آنلاین در ۴ مرحله باهم رقابت کردند که ۲۵۰ ورزشکار از کشورمان نیز در آن حضور داشتند.
پس از اتمام دور اول، مرتضی صداقت برای بار دوم به عنوان قهرمان و فیت ترین مرد ایران از طرف کمپانی کراسفیت معرفی شد و‌ با رنک ۱۴ آسیا به جمع 30 نفر برتر قاره آسیا (به اضافه روسیه) راه یافت تا برای کسب سهمیه ورود به مسابقات جهانی کراس فیت تلاش کند.
دور دوم (یک چهارم نهایی) بلافاصله بعد از ۱۰ روز به صورت آنلاین برگزار شد که ۱۸ ورزشکار از کشورمان سهمیه حضور در این مرحله را کسب کرده بودند. این رقابت بین ۱۰ درصد برتر آسیا یعنی ۸۱۰ نفر بالای رنکینگ‌ در ۵ مرحله سنگین تر و طاقت فرسا تر در طی ۳ روز انجام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول