اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی/یزد در وضعیت هشدارقرمز

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد گفت: با اعلام وضعیت هشدارکرونایی در مرکز استان، به منظور جلوگیری از روند صعودی و شکل گیری موج پنجم بیماری کرونا محدودیت های جدیدی تصویب و اجرایی می شود.

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی/یزد در وضعیت هشدارقرمز

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، احمد ترحمی شب گذشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این‌که محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز یکشنبه شش تیر ماه لازم الاجرا است، اظهار کرد: محدودیت‌های جدید براساس برش استانی مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تدوین و ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبات جدید ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز کلیه اصناف و مشاغل مجاز تا ساعت ۲۰ و ۳۰دقیقه شب فعال و پس از آن بدون استثنا تعطیل می‌باشند و در غیراینصورت جریمه تخلف ۱۵ روز پلمب است.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد گفت: کلیه تجمعات و مراسم تجمیعی در آرامستان‌ها، اماکن مذهبی و عمومی و مراکز فرهنگی و هنری نیز لغو و سینماها و تئاترها تعطیل می‌گردد.

استخرهای سرپوشیده، باشگاه ها و سالن های ورزشی سرپوشیده، شهربازی های سرپوشیده و مراکز تفریحی آبی سرپوشیده تعطیل شد.
ترحمی لغو کلیه ماموریت‌های اداری غیر ضروری، برگزاری جلسات اداری در فضای سربسته با رعایت فاصله و حداکثر ۱۵ نفر، نمازهای جماعت و جمعه صرفاً در فضای باز و با حضور حداکثر ۷۰ نفر، مراسم آیینی، مذهبی و ملی صرفاً در فضای باز با حداکثر ۷۰ نفر و ممنوعیت ورود خودروهای شخصی و پلاک‌های غیر بومی به استان و اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای متخلف در هر ۲۴ ساعت از دیگر محدودیت های جدید کرونایی است که از امروز یکشنبه در سطح استان یزد اعمال می شود.

وی منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ (ده شب) تا ۳ صبح در سطح شهر و اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف، الزام به استفاده از ماسک برای ورود به کلیه ادارات، نهادها و سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و  ممنوعیت تجمع و دورهمی در بوستان ها و مراکز تفریحی از دیگر محدودیت های تصویب شده در ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در پایان خاطرنشان کرد تا اطلاع ثانوی کلیه سفرهای گروهی به مناطق آلوده و هشدار قرمز نیز لغو شدند.

انتهای پیام/ب
انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول