اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرزندان کارمندان ذوب‌آهن که قهرمانان جهانی هستند، استخدام می‌شوند

در راستای حمایت از افتخار آفرینان و قهرمانان ورزشی منطقه و با موافقت مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و همچنین تایید هیات‌مدیره این شرکت، قهرمانان ورزشی منطقه که فرزند شاغلین ذوب‌آهن اصفهان هستند و در میادین جهانی و آسیایی صاحب مدال می‌شوند در شرکت‌های تابعه با ظرفیت مشخص جذب می‌شوند.

فرزندان کارمندان ذوب‌آهن که قهرمانان جهانی هستند، استخدام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن، جلسه تعاملی مسؤولان ذوب‌آهن اصفهان و شهرستان لنجان با حضور حسین رجایی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل و کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای در دفتر مدیرعامل ذوب‌آهن برگزار شد.

در این جلسه پیرامون مسائل مختلف شهرستان لنجان و تعامل با ذوب‌آهن اصفهان ازجمله موضوعاتی همچون نحوه جذب و به کارگیری نیروهای بومی شهرستان، اقدامات زیست محیطی ، فعالیت‌های مشترک عمرانی، فرهنگی و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد با پیگیری‌های نماینده شهرستان لنجان در راستای حمایت از افتخار آفرینان و قهرمانان ورزشی منطقه و با موافقت مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و همچنین تایید هیات‌مدیره این شرکت، قهرمانان ورزشی منطقه که فرزند شاغلین ذوب‌آهن اصفهان هستند و در میادین جهانی و آسیایی صاحب مدال می‌شوند در شرکت‌های تابعه با ظرفیت مشخص جذب شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول