اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی بازی‌های امشب یورو 2020| جدال حساس رونالدو با شیاطین اروپا؛ هلند-چک یادآور خاطرات زیبا

امشب در چارچوب رقابت‌های یورو 2020، پرتغال با هدایت رونالدو به مصاف قدرتمندترین تیم دنیا می‌رود و هلند دیداری حساس مقابل جمهوری چک برگزار خواهد کرد.

بررسی بازی‌های امشب یورو 2020| جدال حساس رونالدو با شیاطین اروپا؛ هلند-چک یادآور خاطرات زیبا

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب (یکشنبه - 6 تیر) در ادامه مسابقات یورو 2020 در مرحله یک هشتم نهایی، 2 دیدار حساس و جذاب برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها تیم ملی پرتغال در اسپانیا به مصاف بلژیک خواهد رفت. در دیگر بازی امشب دیدار جذاب و هیجانی جمهوری چک و هلند برگزار خواهد شد تا تکلیف 2 تیم صعود کننده امشب نیز مشخص شود. 

در گزارش و جدول زیر می‌خواهیم به صورت مختصر در خصوص بازی‌های امشب صحبت کنیم.

بازی زمان مکان آخرین نتیجه مرحله گروهی آخرین تقابل روبه‌روی هم
هلند - چک 20:30 پوشکاش آرنا بوداپست - مجارستان

هلند: برد 3 بر صفر مقابل مقدونیه شمالی

چک: باخت یک بر صفر به انگلیس

هلند 2 - چک 3 (2015 ؛ مقدماتی یورو 2016)
بلژیک - پرتغال 23:30 لاکارتوخا سویا - اسپانیا

بلژیک: برد 2 بر صفر مقابل فنلاند

پرتغال: تساوی 2 بر 2 مقابل فرانسه

پرتغال صفر - بلژیک صفر (2018 ؛ بازی دوستانه)

*هلند-چک

هلند در این یورو یکی از زیباترین نمایش‌های یورو را به ثبت رساند و با 3 برد ، 8 گل زده و 2 گل خورده آماری فوق العاده از خود به ثبت رساند. البته برخی مدعی هستند که گروه هلند از تیم‌های ناآماده‌ای مثل اوکراین شکل گرفته بود و این بازی می‌تواند، دیداری حساس و سخت تلقی شود. باید دید فرانک دی بوئر چه اندیشه ای در این بازی اتخاذ خواهد کرد. نمایش بازیکنانی مثل دامفرایز، مالن، وگهورست، گراونبرخ و در صدر آنان ممفیس و واینالدوم باعث شده تا بسیاری معتقد باشند که این تیم توانایی لازم برای صعود به جمع 8 تیم را دارد. 

از طرف چک به یکی از پدیده‌ها و شگفتی‌سازان این یورو نام گرفت. این تیم با درخشش پاتریک شیک توانست نمایش مثبتی از خود به اجرا گذارد و به یکی از تیم‌های سرسخت امسال لقب گیرد. بی‌شک شاگردان شیلهاوی با درخشش بازیکنانی مثل شیک، سوچک و داریدا می‌تواند برای هر تیمی دردسر ایجاد کند. آنها در این یورو اسکاتلند را با درخشش شیک 2 بر صفر شکست دادند و پس از آن مقابل کرواسی به تساوی دست یافتند. چک در بازی پایانی در جایی که صعودش قطعی شده بود، مقابل انگلیس باخت تا با کسب رده سوم رقیب هلند شود. 

هلند و چک پیش از این در یورو، خاطره‌های زیادی برای فوتبال دوستان ساختند که بزرگترین آنها به سال 2004 بازمی‌گردد. رقابتی در مرحله گروهی که با پیروزی 3 بر 2 چک و درخشش باروش، ندود و یان کولر همراه شد. تیم ملی هلند نیز در آن دیدار با بازیکنانی مثل فان نیستلروی و روبن جوان تیم فوق العاده ای بود و نمایش زیبایی به ثبت رساند. 

*بلژیک - پرتغال

برخی معتقدند که حساس‌ترین دیدار یک هشتم نهایی یورو در کنار بازی آلمان و انگلیس، دیدار بلژیک و پرتغال خواهد بود. دیداری که با تقابل حساس رونالدو و ستاره‌های بزرگ مثل دی‌بروین، لوکاکو و ادن هازارد همراه خواهد بود. دیداری که 2 تیم روبه‌روی هم از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و باید دید جدال امشب چگونه دنبال می‌شود. 

بلژیک در این یورو، نمایش خوبی داشت و توانست با 3 برد آسان به راحتی به جمع 8 تیم پایانی برسد. این تیم راهِ ساده‌ای را در این یورو تاکنون گذراند و به همین علت بازی سختی پرتغال خواهد داشت. از طرف دیگر پرتغال در سویی کاملاً متفاوت قرار دارد. این تیم در گروهی بسیار دشوار به عنوان گروه سوم صعود کرد و توانست با پیروزی مقابل مجارستان، تساوی مقابل فرانسه و شکست برابر آلمان به این مرحله برسد. 

پرتغال در این یورو با درخشش رونالدو توانست در برخی بازی‌ها نمایش خوبی داشته باشد و به نظر می‌رسد برخی ستاره‌ها مثل برونو فرناندز اصلا در آمادگی قرار ندارند. مشخصاً در دیدار امشب، تقابل فرناندز و برناردو سیلوا با ستاره‌هایی مثل دی بروین و ادن هازارد بسیار اهمیت خواهد داشت و باید دید آیا فرناندو سانتوس می‌تواند تیمش را با این پیروزی به سمت مرحله بعدی سوق دهد؟

از طرف دیگر بلژیک که مدعی بزرگ قهرمانی محسوب می شود در اولین جدال سخت خود باید با پرتغال روبه‌رو شود. تیمی که با دی‌بروین رنگی جدید به خود گرفته و در فاز تهاجمی بسیار قدرتمند است. مشکل بزرگ این تیم خط دفاعی مسن و کُند مدافعان خواهد بود که باید روبرتو مارتینز چه اندیشه‌ای در برابر سرعت بازیکنانی مثل رونالدو و هافبک‌های پرتغال اتخاذ خواهد کرد.

انهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول