اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام فلسطینی:تنها گزینه مقاومت برای اجبار تل‌آویو به شکستن محاصره، استفاده از میدان است

عضو دفتر سیاسی جنبش «الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین» تأکید کرد، مقاومت یک گزینه بیشتر ندارد و آن، استفاده از میدان نبرد است تا رژیم صهیونیستی را مجبور کند که محاصره را بردارد.

مقام فلسطینی:تنها گزینه مقاومت برای اجبار تل‌آویو به شکستن محاصره، استفاده از میدان است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «طلال ابو ظریفه» عضو دفتر سیاسی جنبش «الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین» (جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین) تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تا کنون به آتش‌بس پایبند نبوده است.

خبرگزاری «سما» به نقل از ابوظریفه گزارش داد، رژیم صهیونیستی محاصره سختی اعمال کرده و همچنان به اقدامات ظالمانه و سرکوبگرانه خود علیه ساکنان شهر قدس ادامه می‌دهد.

وی بر این باور است که اعلام کاهش جزئی محاصره توسط رژیم صهیونیستی، تلاشی برای فریب جهان و میانجی‌هاست.

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد، هشدار مقاومت که سه‌شنبه گذشته از طریق میانجی‌ها به رژیم صهیونیستی رسید، همچنان قابل اجراست.

ابوظریفه تأکید کرد، مقاومت یک گزینه بیشتر ندارد و آن، استفاده از میدان نبرد است تا رژیم صهیونیستی را مجبور کند که محاصره را بردارد.

وی تصریح کرد، تداوم تعلل صهیونیستها در شکست محاصره نوار غزه، باعث وخامت وضعیت امنیتی سراسر منطقه خواهد شد؛ به ویژه اینکه تل‌آویو به میانجیهای بین‌المللی نیز هیچ پاسخی نمی‌دهد.

در همین ارتباط، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی حماس با اشاره به بی‌اهمیتی اقدامات نظامیان صهیونیست برای کاهش محاصره نوار غزه، تأکید کرد، این اقدامات صرفا برای گمراه کردن و سرپوش نهادن بر تداوم محاصره نوار است.

الزهار با بیان اینکه بین مطالبات واقعی شهروندان با اقدامات ظاهری صهیونیستها، تفاوت جود دارد، تأکید کرد که باید محاصره، شکسته و همه محدودیتها لغو شود.

وی خاطر نشان کرد، مقاومت با تمام قدرت به فشار ادامه خواهد داد تا رژیم صهیونیستی را مجبور کند که محاصره را بشکند و به شروطش تن دهد.

این مسئول حماس در پایان تصریح کرد، هر کس که فکر می‌کند رژیم صهیونیستی بدون فشار واقعی، محاصره را لغو خواهد کرد، اشتباه می‌کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول