اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ثبت رکورد ارتقای کیفیت و افزایش طول عمر پروژه‌های عمرانی/انجام ۲ میلیون آزمایش فنی و مهندسی در پروژه‌ها

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: موفق شدیم در سال گذشته در پروژه‌های عمرانی سراسر کشور ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار آزمایش فنی و مهندسی را به انجام برسانیم که در نوع خود رکورد کم نظیری در کشور محسوب می‌شود.

ثبت رکورد ارتقای کیفیت و افزایش طول عمر پروژه‌های عمرانی/انجام ۲ میلیون آزمایش فنی و مهندسی در پروژه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور با اشاره به تاریخچه این شرکت دولتی اظهار داشت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیش از 65 سال قدمت در راستای ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی و افزایش طول عمر مفید زیر ساخت‌های کشور فعالیت کرده و نقش بی بدیلی را در ارتقاء کیفی پروژه‌های ملی در کشور دارد و کمتر پروژه‌ای در کشور وجود دارد که این آزمایشگاه در آن پروژه نقش آفرین نبوده باشد.

کیانپور با اشاره به ثبت این رکورد در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: آزمایش‌های انجام شده شامل انواع آزمایشات کنترل کیفیت عملیات خاکی، بتنی، قیر، آسفالت، مقاومت مصالح، غیر مخرب، شیمی و فیزیک، کالیبراسیون، مطالعات ژئوتکنیک و غیره بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی است.

وی ادامه داد: آزمایش‌های انجام شده در یک هزار و 120 واحد محلی و شعب مستقر در سراسر کشور توسط بیش از 2 هزار و 500 نیروی متخصص در ارائه خدمات به پروژه های عمرانی ملی و استانی صورت گرفته است.

کیانپور با اشاره به بهره‌مندی و سرمایه گذاری بر روی نیروهای متخصص در این شرکت گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بهره‌گیری از نخبگان مجرب، متخصص و توانمند خود در رسته‌های مهندسی عمران، ژئوتکنیک، راه و ترابری، حمل و نقل، زمین شناسی، معدن و غیره با پتانسیل موجود، آزمایش‌های متنوع، منحصربفرد، بروز و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توجه به توانمندی که دارد موفق شده است انجام بیش از 500 نوع آزمایش متنوع را طی سال گذشته به ثبت برساند، شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات متنوع، بروز، استاندارد و منحصر به فرد و کالیبره در ایران و منطقه توانایی انجام انواع آزمایش‌های خاص را دارد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه در سال گذشته همه شعب و واحدهای آزمایشگاهی محلی مستقر در سراسر کشور، در ارائه خدمات فنی و مهندسی فعال بود، گفت: همکاران ما در سراسر کشور تلاش کردند تا در راستای ارائه خدمات نوین، بروز و منطبق با استاندارد جهانی، در کمترین زمان ممکن و دقت بالا ارائه خدمت کنند و با دستگاه‌های اجرایی، مشتریان و کارفرمایان تعامل خوب و سازنده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول