اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

داداشی: مشکلات معیشتی و توطئه‌های خارجی نتوانست مانع از حضور مردم در انتخابات شود

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم گفت: علی‌رغم همه توطئه‌های خارجی و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ما پای صندوق‌های رای حاضر شدند و نشان دادند که اگر مشکلی وجود دارد آن را پای نظام نمی‌نویسند و بین مسائل مختلف فرق قائلند.

داداشی: مشکلات معیشتی و توطئه‌های خارجی نتوانست مانع از حضور مردم در انتخابات شود

ولی داداشی نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: حضور مردم در انتخابات 28 خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در طول 42 سال گذشته مردم ما با تمام سختی‌ها و فشارها و محدودیت‌ها مقابله کرده و با وجود همه این مشکلات در عرصه‌های مختلف اعم از جنگ تحمیلی، انتخابات و امثال آن حضوری فعال داشتند و هیچ گاه نظام را تنها نگذاشتند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم اظهار داشت: مردم ما اگرچه با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهند و از یکسری نارضایتی‌ها از مسئولان دارند، اما بین عملکرد مسئولان و اصل نظام فرق قائلند و هیچ گاه از عملکرد مسئولین ناراحتند و یا مشکلات معیشتی دارند آن را به پای اصل نظام نمی‌نویسند.

داداشی خاطرنشان کرد: در طول ماه‌های گذشته حدود 200 شبکه فارسی زبان خارجی سعی داشتند با برجسته کردن مشکلات مختلفی که مردم ایران با آن مواجهند، ملت ایران را از حضور در انتخابات مایوس کنند، اما بلوغ سیاسی ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم بیگانگان شد و مردم بدون توجه به این فضاسازی ها با حضور در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های آنها را خنثی کردند.

وی افزود: البته این مرتبه اولی نیست که رسانه‌های بیگانه سعی در مایوس کردن مردم ایران برای حضور در انتخابات دارند، بلکه در هر دوره از انتخابات ما شاهد تلاش آنها برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات هستیم که البته در هر دوره نیز مردم ما دست رد به سینه آنها زدند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم اظهار داشت: متأسفانه بعضی از عناصر داخلی هم به مطرح کردن بحث تحریم انتخابات در مسیر خواسته‌های دشمن گام برداشتند، اما فقط روسیاهی برای آنها و دشمنان نظام و مردم در خارج از کشور باقی ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول