اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| انگلیس به آلمان ببازد هم سرمربی تغییر نمی‌کند

اتحادیه فوتبال انگلیس پیش از آغاز دیدارهای حذفی یورو 2020 حمایت کامل خود را از «ساوت‌گیت» اعلام کرد.

یورو 2020| انگلیس به آلمان ببازد هم سرمربی تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، سه شنبه از ساعت 20:30 دقیقه تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن پذیرای تیم ملی آلمان خواهد بود تا جذاب‌ترین بازی مرحله حذفی یورو 2020 را برگزار کنند.

انگلیس که پس از سال 1966 در هیچ رقابت ملی قهرمانی کسب نکرده و تاکنون نتوانسته در یورو جام را بالای سر ببرد، امسال یکی از مدعیان محسوب می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد اگر باز هم نتواند در این یورو قهرمان شود، تغییری در کادر فنی آن صورت نخواهد گرفت.

اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفته تا پیش از آغاز مسابقات حذفی یورو 2020 حمایت خود را از «گرت ساوت‌گیت» نشان دهد و اعلام دارد که اگر این تیم امسال قهرمان هم نشد، سرمربی برکنار نخواهد شد.


عملکرد مثبت تیم ملی انگلیس در مرحله گروهی با درخشش استرلینگ

به نقل از اسکای اسپورت، مارک بولینگهام، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس علاقه دارد تا تیم ملی انگلیس تا جام جهانی 2022 بر مسند مربیگری و هر اتفاقی رخ داد، او تغییر نکند.

ساوت‌گیت پس از عملکرد ناامیدکننده انگلیس در یورو 2016 جانشین هاجسون در تیم ملی شد و توانست این تیم را در جام جهانی 2018 به رده چهارمی برساند. باید دید امسال آیا انگلیس می‌تواند با ساوت‌گیت طلسم شکنی کند و برای اولین بار هم شده قهرمان اروپا نام گیرد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول