اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی جام یاشاردوغو| قلی زادگان و فیروزپور فینالیست شدند /2 آزادکار در دیدار رده‌بندی

2 آزادکار کشورمان در جام یاشاردوغو راهی فینال شدند.

کشتی جام یاشاردوغو| قلی زادگان و فیروزپور فینالیست شدند /2 آزادکار در دیدار رده‌بندی

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از ظهر امروز و با برگزاری پنج وزن نخست در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 12 بر یک مقابل موخامد بالگابای از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه 7 بر 5 مغلوب روبرتی دینگاشویلی از گرجستان شد و با توجه به شکست این حریف از دور رقابت ها کنار رفت.

علی قلی زادگان نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل گئورگی وانگلوف از بلغارستان با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه 3 بر 2 از سد کالجان راخات از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قلی زادگان در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 روبرتی دینگاشویلی از گرجستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 65 کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور نخست با نتیجه 12 بر 4 کوئنتین استیکر از فرانسه را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه 8 بر 6 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

کیان محمودجانلو پس از استراحت در دور اول در دور دوم شوتا فارتنیدزه از گرجستان را با نتیجه 4 بر 4 مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل موهامت کاهرامان از ترکیه با نتیجه 9 بر 6 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمودجانلو در این دیدار مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه 13 بر 3 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

حسن عبادی نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر فاتح اونالان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 5 بر 4 مقابل سلیم کوزان از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبادی در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف از قرقیزستان ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه 12 بر 8 مقابل پی کلیتون از کانادا به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل کشتی گیری از قرقیزستان با نتیجه 11 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله فاتح اردین دارنده مدال نقره جهان از کشور ترکیه را با نتیجه 14 بر 4 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول