اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ابتلای ۵۵ نفر در همدان به کرونا/ فوت ۳ نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در همدان بستری و سه نفر فوت کرده‌اند.

ابتلای ۵۵ نفر در همدان به کرونا/ فوت ۳ نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد طاهری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و سه مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

وی گفت: مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۷ مورد بوده که ۵۵ نفر در بخش عادی و ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند و حال ۳۲ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۱۸ هزار و ۱۵۴ نفر در استان همدان به کرونا ویروس مبتلا شدند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون ۲ هزار و ۲۵۳ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، تصریح کرد: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد ۸۰۲ نفر، بهار ۹۷۸ نفر، تویسرکان ۱۰۲۱ نفر، رزن ۷۷۲  نفر، درگزین ۲۸۸ نفر، فامنین ۳۱۶ نفر و کبودر آهنگ ۱۰۲۴ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: تا کنون در شهرستان ملایر ۳ هزار و ۲۷۹ نفر، نهاوند دو هزار و ۳۱۰ نفر و همدان ۶ هزار و ۹۳۷ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۴۲۷ مورد مثبت بستری نیز در بیمارستان‌های همدان مربوط به افراد غیربومی است.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول