اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

بریتانیا به گوگل و آمازون اعتماد ندارد/ غول‌های اینترنتی هرچیزی را تبلیغ می‌کنند!

ناظران بریتانیایی اعلام کرده‌اند که آمازون و گوگل به خاطر کسب درآمدهای بالا از تبلیغات شرکت‌ها، در مورد صحت ادعاها و تبلیغات آن ها هیچ‌گونه تحقیقی انجام نمی‌دهند.

بریتانیا به گوگل و آمازون اعتماد ندارد/ غول‌های اینترنتی هرچیزی را تبلیغ می‌کنند!

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز، ناظران انگلیس روز جمعه گفتند که آنها در حال تحقیق در مورد گوگل و آمازون بابت نگرانی هایی هستند که غول آنلاین برای جلوگیری از محتواهای جعلی محصولات و خدمات در پلتفرم های خود کاری انجام نمی دهند. آمازون و گوگل به خاطر کسب درآمدهای بالا از تبلیغات شرکت ها، در مورد صحت ادعاها و تبلیغات آن ها هیچ گونه تحقیقی انجام نمی دهند.

لندن (آسوشیتدپرس) - ناظران انگلیس روز جمعه گفتند که آنها در حال تحقیق در مورد غول های آنلاین گوگل و آمازون هستند که به اندازه کافی برای جلوگیری از تبلیغات جعلی محصولات و خدمات در پلتفرم های خود عمل نمی کنند.

سازمان رقابت و بازار گفت که تحقیقات رسمی را در مورد اینکه آیا این دو شرکت با عدم حمایت از خریداران، قانون مصرف کننده انگلیس را نقض کرده اند، آغاز کرده است. این ناظر سال گذشته شروع به بررسی محتواهای جعلی در برخی از وب سایت های بزرگ - بدون مشخص کردن موارد خاص - در میانه رونق خرید در دوران همه گیری کرد.

آندره کوسلی، مدیر ارشد ناظر، در بیانیه مطبوعاتی گفت: نگرانی ما این است که میلیون ها خریدار آنلاین با خواندن نظرات جعلی و سپس هزینه کردن پول خود براساس این توصیه ها، گمراه شوند.

به همین ترتیب، اگر برخی از مشاغل بتوانند با ۵ ستاره بررسی جعلی غول های اینترنتی، محصولات و خدمات خود را بیشتر از همه تبلیغ و برجسته کنند، منصفانه نیست، در حالی که مشاغل مطیع قانون حقشان ضایع می شود.

گوگل و آمازون گفتند که آنها در تحقیقات و بررسی های خود در این خصوص با ناظران انگلیسی کار خواهند کرد.

آمازون در بیانیه ای گفت: برای کمک به جلب اعتماد مشتریان، منابع قابل توجهی را برای جلوگیری از نمایش نظرات جعلی یا انگیزه در فروشگاه اختصاص خواهیم داد.

گوگل گفت سیاست های دقیق آن به طور واضح بررسی ها را باید بر اساس تجربیات واقعی انجام دهند و وقتی نقض خط مشی را مشاهده کنیم، از حذف محتوای سوء استفاده کننده تا غیرفعال کردن حساب های کاربری اقدام خواهیم کرد.

«CMA» اظهار داشت: تحقیقات اولیه خود که سال گذشته برای راستی آزمایی آغاز شده، نگرانی های خاصی را در مورد اینکه آیا این دو شرکت به اندازه کافی برای شناسایی تبلیغات جعلی و گمراه کننده شرکت ها و حذف سریع آنها از سایت های خود تلاش کرده اند یا خیر، ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول