اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| انتقاد روسی از رونالدو ؛ جوری خوشحال می‌شود انگار در فینال گل زده!

سرمربی مجارستان پس از حذف از یورو به رکوردزنی رونالدو و رسیدن به رکورد دایی واکنش نشان داد و از رفتار کریستیانو انتقاد کرد.

یورو 2020| انتقاد روسی از رونالدو ؛ جوری خوشحال می‌شود انگار در فینال گل زده!

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو با دبل مقابل فرانسه توانست تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 109 برساند و به رکورد علی دایی و بیشترین گل ملی دست یابد.

به نقل از سایت گل،سرمربی تیم ملی مجارستان که در دقایق پایانی با دریافت گل تساوی از آلمان از رسیدن به مرحله حذفی بازماند، در خصوص گلزنی‌های رونالدو واکنش نشان داد.مارکو روسی، سرمربی مجارستان در خصوص گلزنی‌های رونالدو در یورو 2020 گفت: کریستیانو یک قهرمان بزرگی است ولی رفتارش اکنون کمی اذیت کننده شده و آدم خوشش نمی‌آید.

وی ادامه داد:‌ بعد از گلزنی مقابل ما آن هم توسط پنالتی جوری خوشحالی کرد که انگار در فینال گل زده است. مردم این چیزها را می‌فهمند و این «فیگورها» را متوجه می‌شوند.

رونالدو اکنون با 5 گل زده در صدرجدول گلزنان قرار دارد که 3 گل آن را با پنالتی به ثبت رسانده است. (گزارش کامل را در اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول