اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پاسخ رئیس رئال درباره خداحافظی زیدان و راموس؛ سوپرلیگ شرط حیات فوتبال است!

فلورنتینو پرس در خصوص آینده رئال مادرید، سوپرلیگ، خداحافظی زیدان و راموس، خرید امباپه، خرید جنجالی فیگو و آنچلوتی صحبت کرد.

پاسخ رئیس رئال درباره خداحافظی زیدان و راموس؛ سوپرلیگ شرط حیات فوتبال است!

به گزارش خبرگزاری فارس، فلورنتینو پرس در مصاحبه‌ای مهم با سایت «اوندا سرو» و «خوزه رامون» در خصوص آینده رئال مادرید صحبت کرد و از رفتن راموس و زیدان پرده برداشت.

او در خصوص آینده رئال با سرمربی تیم جوانان اظهار داشت: ما به آینده با رائول فکر می‌کنیم. فقط می‌خواهیم او کمی باتجربه‌تر شود. رائول روز به روز پیشرفت می کند و تمام کیفیتی که باید را بدست می‌آورد.

پرس در خصوص عدم دعوت بازیکنان مادرید به تیم ملی اسپانیا گفت:‌ 3 بازیکن رئال یعنی کارواخال، واسکز و راموس اگر مصدوم نبودند، می‌توانستند در تیم ملی بازی کنند و در ترکیب انریکه جای ثابت داشته باشند.

ریاست رئال مادرید درباره سوپرلیگ ادامه داد: این یک توافق همه جانبه برای سوپرلیگ بود. تیم‌های انگلیسی و سایر تیم‌ها به جز بارسا و یوونتوس به ما خیانت کردند. ما هنوز منتظر هستیم تا دادگاه ورزشی در خصوص این مسئله اظهار نظر کند. هنوز تیم‌های انگلیسی از سوپرلیگ جدا نشدند ولی از فیفا می‌ترسند. 8 میلیارد یورو از درآمد خود را از دست داده‌ایم و چفرین، ریاست یوفا به درآمد خودش اضافه کرده است. مشخصاً آنها آدم‌هایی هستند که موافق وضع موجودند و ما تا انتها در قضیه سوپرلیگ خواهیم بود. آنها اکنون قصد دارند که ما را از لیگ قهرمانان بیرون بیندازند ولی دادگاه‌ها این اجازه را نخواهند داد.

وی گفت: سوپرلیگ هنوز منتفی نشده و موضوع هنوز باز است. می خواهیم تیم‌هایی مثل سویا و ویارئال را به آن دعوت کنیم. می‌دانیم مخاطبان فوتبال تعدادشان کمتر شده و بر این هستیم که تماشاگران زیادتر کنیم. فوتبال جذابیتش را از دست داده و یک مشکل بزرگ است. ما می‌خواهیم هشدار دهیم که چرا این اتفاق رخ داده و این سوپرلیگ این مشکل را حل خواهد زیرا با تیم‌هایی شکل خواهد گرفت که بزرگترین طرفداران را در اختیار دارند. اگر پولی در فوتبال نباشد، این ورزش خواهد مُرد.

پرز درباره گرت بیل گفت: من درخشش او را در فینال به یاد می‌آورم و ما توانستیم با عملکرد او قهرمان اروپا شویم. او یکی از بهترین بازیکنان اروپاست و من درخشش او را در فینال جام حذفی مقابل اسپانیا می‌خواهم یادآور شوم. ما بازیکنان بزرگی داریم که آینده خوبی پیش رو دارند مثل کوبو، سباوس، براهیم دیاز و می خواهیم باعث پیشرفت همه آنها شویم.


بیل به دلیل نیمکت نشینی تمام در رئال مادرید، فصل گذشته به تاتنهام قرض داده شد

ریاست باشگاه رئال مادرید درباره آینده مارسلو و واران گفت: مارسلو هنوز یک سال با ما قرارداد دارد و حالا کاپیتان ماست. خیلی سخت است که بتوانیم دفاع چپ مثل او پیدا کنیم. در خصوص واران هم باید بگویم که وقتی مسابقات یورو به اتمام رسید در خصوص آینده او با رافا صحبت خواهیم کرد. او یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و ما چیزی در خصوص تمدید از او دریافت نکرده‌ایم. اگر بخواهد رئال را ترک کند باید به صحبت او گوش دهیم.

پرس در خصوص آینده امباپه گفت: من می‌دانم که اعضای باشگاه رئال چه می‌خواهند. من سعی دارم که ترکیب مادرید با یک سری افراد باتجربه و جوان بچینم. ما نمی خواهیم در خصوص بازیکنانی که در اختیار ما نیستند صحبت کنیم. مردم به ما اعتماد دارند و من در اینجا در خصوص امباپه صحبت نخواهم کرد فقط می‌گویم او بازیکن بزرگی است و مادرید همیشه به دنبال بهترین‌هاست و می‌خواهد تیمی بزرگ تشکیل دهد.

وی درباره آنچلوتی گفت: من بسیار خوشحالم که او اینجاست. ما یادمان هست که او برای ما چه کار کرده و معتقد هستیم که آنچلوتی می‌تواند شرایط خوبی برای ما ایجاد کند. ما هیچ صحبتی با افرادی مثل پوچتینو، آلگری و کونته انجام ندادیم و می‌خواستیم آنچلوتی به رئال بازگردد.

پرس درباره رابطه‌اش با زیدان عنوان کرد: او در آن زمان کل ظهر را با او سپری کردم که فهمیدم به شدت از دست رسانه‌ها خسته شده است. فصلی سخت را گذرانده بود و مصدومان زیادی داشت. من هنوز علاقه زیادی به او دارم و معتقدم که او یکی از بهترین مربیان تاریخ مادرید است.

وی ادامه داد: او را می‌شناسم و می‌دانم سال سختی را گذرانده بود. به نوه‌هایم قسم می‌خورم که من نامه خداحافظی او را هنوز نخوانده‌ام. آن نامه‌ای که نوشته شد، از سوی زیدان نبود. با این حال برایش آرزوی خوب می‌کنم. او برای ما یک اسطوره است.

پرس درباره خداحافظی راموس گفت: سرخیو را مانند پسرم دوست دارم. سال 2005 او را به مادرید آوردم و او را تمجید می‌کنم. او برای ما یک اسطوره و الگوست. ما به راموس پیشنهاد تمدید دادیم و یک تاریخ انقضا برای آن مشخص کردیم. او قبول نکرد و آن تاریخ نیز تمام شد و به همین دلیل از رئال رفت اما اینجا خانه‌ اوست و با یک پست مشخص به این تیم بازخواهد گشت.

رئیس رئال درباره خرید جنجالی فیگو اظهار داشت: خرید فیگو برای ما خیلی اهمیت داشت. مشکلات بزرگی در اقتصاد رئال حکم فرما بود ولی با این حال من سپرم را برداشتم و تصمیم داشتم تا کهکشانی‌ها را بسازم. رئال مادرید بزرگترین شغلی است که می‌توانیم در ورزش داشته باشید. من به رئال آمدم تا تاریخ را عوض کنم. پدرم به من یاد داده بود که ارزش رئال چقدر است و ما باید بتوانیم آن را بهبود بخشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول