اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نماینده اروپایی: برای بازسازی عراق نظامیان خارجی باید از این کشور بروند

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا در پیامی توییتری نوشت که عراق خواستار بازسازی کشورش بوده و برای این کار، نظامیان خارجی باید این کشور را ترک کنند.

نماینده اروپایی: برای بازسازی عراق نظامیان خارجی باید از این کشور بروند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میک والاس» نماینده ایرلندی پارلمان اروپا در پیامی توییتری نوشت برای اینکه عراق بتواند کشورش را بازسازی کند نیروهای آمریکایی و ترکیه‌ای باید این کشور را ترک کنند.

وی در این پیام توییتری نوشت: «عراق خواستار بازسازی کشورش بوده و به دنبال این است که یک کشور مستقل عادی باشد. برای اینکه این اتفاده بیفتد نیروی نظامی خارجی باید این کشور را ترک کنند که این موضوع بر اساس قانونی است که پارلمان عراق تصویب کرده و شامل آمریکا و ترکیه می‌شود».

این نماینده اروپایی چندی پیش نیز در پیامی در توییتر بر ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از عراق تاکید کرده و نوشته بود: «اگر اتحادیه اروپا به صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه علاقه‌مند است باید از خروج نیروهای آمریکایی از عراق حمایت کند. آمریکا به اندازه کافی ویرانی ایجاد کرده و اگر احترام به تصمیم دموکراتیک پارلمان عراق برای خروج از این کشور را رد کند، هیچ کاری برای صلح انجام نداده است».

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول