اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جام جهانی تیراندازی با کمان| حذف کمانداران در کامپوند انفرادی

در ادامه رقابت های جام جهانی تیراندازی با کمان در پاریس، کمانداران کشورمان در بخش کامپوند انفرادی حذف شدند.

جام جهانی تیراندازی با کمان| حذف کمانداران در کامپوند انفرادی

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در پاریس و در بخش انفرادی کامپوند، سید حسام کوثر  در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مجارستان رفت و با نتیجه 149 بر 141 به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از اسپانیا رفت و با نتیجه 148 بر 146 شکست خورد و حذف شد.

محمدصالح پالیزبان در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده روسیه رفت و با نتیجه 146 بر 143 به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده هلند رفت و با نتیجه 149 بر 145 شکست خورد و حذف شد.

احمد اکبری در دور نخست مسابقات حذفی در دیدار با کمانداری از روسیه با نتیجه 148 بر 144 شکست خورد و حذف شد.

در رده بانوان، گیسا بایبوردی در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از هلند دیدار کرد و با نتیجه 146 بر 134 به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده بلژیک رفت و با نتیجه 144 بر 142 شکست خورد و حذف شد.

راحله فارسی در دور نخست مسابقات حذفی با مصاف کمانداری از فرانسه رفت و با نتیجه 142 بر 140 شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

ویدا حلیمیان در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از کانادا رفت و با نتیجه 144 بر 141 به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از روسیه رفت و با نتیجه 148 بر 147 به پیروزی رسید. وی در دور سوم به مصاف نماینده مکزیک رفت و با نتیجه 146 بر 144 شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول