اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز به کار مجدد جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری ساری

شهردار ساری گفت: فعالیت مجدد جایگاه‌های سی‌ان‌جی متعلق به شهرداری ساری حداقل تا 10 روز دیگر از سرگرفته می‌شود.

آغاز به کار مجدد جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعطیلی دو جایگاه سی ان‌جی شهر ساری موضوعی بود که  خبرگزاری فارس در قالب گزارش‌هایی به آن پرداخته بود.( اینجا بخوانید)

جایگاه حاشیه ترمینال دولت که در حال حاضر با نصف ظرفیت فعال است و جایگاه سی‌ان‌جی جاده فرح‌آباد که بنا به اظهارات برخی از کارکنان شهرداری زمان تعطیلی این جایگاه بیشتر از یک‌سال شده است.

ایرادات فنی دلیل تعطیلی این جایگاه شده اما به نظر می‌رسد که تغییر متعدد شهرداران ساری نیز در این امر بسیار دخیل بوده است.

 

 

فرزانه، رجبی و مرادی از جمله شهردارانی بودند که نسبت به راه‌اندازی آن قول مساعد داده بودند، وعده‎های ۱۰ روزه، ۱۵ روزه و یک‌ماه آنها تقریبا از یک سال گذشته اما چرخ این جایگاه‌ها برای مردم نچرخیده است.

 

ترافیک شدید بلوار دفاع مقدس ناشی از فعال نبودن ۱۸ نازل این جایگاه دارد که در حال حاضر برخی از رانندگان مجبور به تحمل صف‌های تا ۴۵ دقیقه‌ای هستند.

در آخرین پیگیری خبرنگار فارس از جواد طالبی شهردار ساری، اعلام شده که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با اعلام اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مقدمات فعالیت جایگاه فرح‌آباد انجام شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار ساری با بیان اینکه فعالیت جایگاه سی‌ان‌جی حاشیه ترمینال دولت هم بنا به پیگیری‌های انجام شده حداکثر تا ۱۵ روز آینده از سر گرفته می‌شود، درباره دلیل تاخیر،گفت: دلایل فنی برای تعطیلی این جایگاه‌های سی‌ان‌جی وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده و خرید لوازم مورد نیاز و نصب آنها به‌زودی شاهد از سرگیری فعالیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری ساری خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول