اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

10 هزار واحد مسکونی برای اقشار هدف وزارت ارشاد احداث می‌شود + سند

یک نماینده مجلس گفت: براساس تفاهم نامه بین وزارتخانه های راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد، ۱۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار هدف وزارت ارشاد احداث می شود.

10 هزار واحد مسکونی برای اقشار هدف وزارت ارشاد احداث می‌شود + سند

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه قیمت مسکن و اجاره آن در این چندسال اخیر، رشد قابل توجهی داشته و این مسئله باعث فشار به مردم و مخصوصا اقشاری که دارای درآمد کمتری هستند، شده است.

وی افزود: امروز خبرنگاران کشورمان از لحاظ درآمدی، دارای حداقل ترین درآمد هستند. این قشر در تمام اوقات شبانه روز، تلاش می کنند که اخبار لازم و اطلاع رسانی به مردم صورت گیرد. 

مقتدایی مطرح کرد: مطلعم که بسیاری از این عزیزان بواسطه میزان درآمد حداقلی خود در بحث مسکن و تامین اجاره آن با مشکل مواجه اند.

وی افزود:۵ خردادماه طی مصاحبه ای ضمن گلایه از وزارت راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار حل فوری موضوع مسکن خبرنگاران و هنرمندان شدم. همچنین تذکری را نوشتم و با امضای غالب همکاران، در صحن علنی قرائت شد.

وی افزود: یکم تیرماه تفاهم نامه بین این دو وزارتخانه آماده شد و ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران، هنرمندان، کارکنان و سایر اقشار هدف وزارت ارشاد احداث می شود.

مقتدایی مطرح کرد: در هفته آینده این تفاهم نامه طی مراسمی و به طور رسمی امضا و عملیاتی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول