اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

سامانه ثبت درخواست تأسیس مؤسسات قرآنی رونمایی شد

سامانه صدور مجوز و ثبت درخواست‌های مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور توسط سازمان دارالقرآن رونمایی شد.

سامانه ثبت درخواست تأسیس مؤسسات قرآنی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس سامانه صدور مجوز و ثبت درخواست‌های مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور توسط سازمان دارالقرآن رونمایی شد.

همزمان با ایام میلاد امام رضا (ع)، این سامانه و سامانه ثبت درخواست تأسیس خانه قرآن و عترت در سازمان دارالقرآن‌الکریم رونمایی شد.

این سامانه‌ها که طراحی آنها طی حدود ۶ ماه صورت پذیرفته و جایگزین سامانه‌‌های قبلی شده است، در محیطی مناسب، امن و کارآمدتر طراحی شده و در عین جامعیت، برای کاربران و متقاضیان از سهولت بیشتری برخوردار است.

با تکمیل فازهای بعدی این سامانه‌ها در روزهای آتی، شاهد کاهش نیاز به حضور و تردد متقاضیان دریافت مجوز و مدیران تشکل‌های قرآنی خواهیم بود و متقاضیان می‌توانند درخواست تأسیس تشکل قرآنی و مدارک مربوطه را از طریق مجازی ارائه کنند.

در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار مؤسسه و هشت هزار و ۵۰۰ خانه قرآن و عترت تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور فعال هستند که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک تمامی تعاملات مدیران تشکل‌های مذکور با سازمان دارالقرآن‌الکریم و دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی از طریق این سامانه‌ها صورت پذیرد.

دسترسی به این سامانه‌ هم‌اکنون در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir امکان‌پذیر است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند سامانه را از اینجا مشاهده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول