اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

1100 هیأت رزمندگان اسلام آماده همکاری فرهنگی با آیت‌الله رئیسی

۱۱۰۰ هیأت‌ رزمندگان سراسر کشور با نگارش پیامی پیروزی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به ایشان تبریک گفتند و آمادگی خود برای همکاری همه جانبه فرهنگی با وی را اعلام داشتند.

1100 هیأت رزمندگان اسلام آماده همکاری فرهنگی با آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۱۰۰ هیأت‌ رزمندگان سراسر کشور با نگارش پیامی پیروزی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به ایشان تبریک گفتند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی
 سلام علیکم

خداوند عزیز و قادر متعال را سپاسگزاریم که در آستانه میلاد پر خیر و برکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا سلام الله علیه به ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی توفیق خلق حماسه‌ای بزرگ و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد را عطا کرد.

 حضور و مشارکت کم نظیر، هوشمندانه و حماسی مردم پای صندوق‌های رأی در میان عواملی نظیر ناکارآمدی‌ها به‌ویژه در مدیریت اقتصادی و مهار گرانی، واهمه از بیماری فراگیر کرونا، فضای مسموم رسانه‌ای از سوی بدخواهان و بیگانگان و نیز برخی مشکلات در جریان رأی‌گیری که هر یک می‌توانست در کم رنگ‌ کردن مشارکت در انتخابات موثر باشد، توطئه و نقشه بدخواهان و دشمنان این ملت و کشور را درهم کوبید و موجبات پیروزی بزرگ دیگری برای ملت ایران فراهم آورد. 

هیأت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور این حماسه غرورآفرین را که با عنایات حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و عزم و اراده ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران شکل گرفت، به محضر رهبر و پیشوای فرزانه‌مان حضرت امام خامنه‌ای و آحاد ملت شریف ایران و جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایند. 

هیأت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور در جهت تحقق آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران و عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب، آمادگی همکاری همه جانبه فرهنگی با رئیس جمهور منتخب و محبوب را اعلام می‌دارند.

از خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی و موفقیت بیش از پیش در راه خدمت به مردم را خواستاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول