اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی امنیت اقتصادی کشور و قاچاق کالا در کمیسیون اقتصادی مجلس

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد قوانینی مانند قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ساماندهی تولید و انتقال رمز ارزها در کار گروه‌های مشترک و تخصصی بررسی شوند.

بررسی امنیت اقتصادی کشور و قاچاق کالا در کمیسیون اقتصادی مجلس

سیدکاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره نشست عصر امروز (سه شنبه ۱ تیرماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث موضوع امروز کمیسیون دستور جلسه در ارتباط با امنیت اقتصادی کشور از نگاه ناجا در حوزه قاچاق کالا بررسی شد و فرماندهی محترم قاچاق کالا گزارشی ارائه کرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد قوانینی مانند قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ساماندهی تولید و انتقال رمز ارزها در کار گروه‌های مشترک و تخصصی بررسی شوند.

موسوی تصریح کرد: دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعاده شده از شورای نگهبان بود؛ در همین راستا موضوع ترکیب اعضای ستاد مبارزه با قاچاق مورد بررسی قرار گرفته و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه به این ستاد اضافه شدند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خطر نشان کرد: بررسی طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان دولت ‌ها دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی مجلس بود؛ بر اساس این طرح مجموعه ای از شاخص‌هایی تعیین می‌شود تا دولت‌ها در پایان مسئولیت خود بر اساس آنها وضعیت اقتصادی کشور را تبیین کرده و اطلاعات به صورت شفاف به دولت و مردم منتقل شده تا قابل مقایسه باشد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول