اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لزوم همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: موضوع مهم   لزوم همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با امور مساجد است که  ترسیم افق چند ساله برای مساجد سطح استان و برنامه‌ریزی در این زمینه ضروری است.

لزوم همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی ظهر امروز در گردهمایی مدیران اداره تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران با تبریک به‌مناسبت خجسته میلاد امام هشتم و تقدیر از انتخابات پرشور مردمی و انتخاب اصلح، اظهار کرد: تبلیغ دین و توسعه فرهنگ دینی رسالت الهی محسوب می‌شود که باتوجه شرایط کرونایی از موارد مهم است.

وی افزود: باید قدر نعمت امام (ره) و رهبر انقلاب و مردم آگاه را بدانیم و اگر غافل شویم عواقب خوبی ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر طلبه‌ای که وارد می‌شود را باید فرستاده‌ای از جانب خدا بدانیم، اضافه کرد: در این راستا باید دغدغه داشته باشیم؛ چرا که روحانیت و طلاب در همه شرایط عزت اجتماعی دارند.

این مسؤول به مشکل کمبود امکانات در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: بیان مشکلات سازمان تبلیغات اسلامی ضرورت دارد.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه اسلام دین ولایت‌محور است، نه دین عبادت‌محور یا عزاداری‌محور، خاطرنشان کرد: مردم نیز شامل دو دسته ائمه اطهار یا مردم حامیان ولایت هستند که ترکیب این دو دسته اتفاق بزرگی همچون انقلاب اسلامی را رقم زده است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی در برابر تمام توطئه‌ها در مقابل دولت‌های ناسازگار داخلی دوام آورده و به‌واسطه هوش و تدبیر رهبر حامل ولایت پشت سر حامیان ولایت صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: موضوع مهم در ارتباط با تبلیغات دینی این است که باید به‌گونه‌ای صورت گیرد هر چه که به خورد افراد و خانواده‌ها می‌دهیم در نسل‌شان نهادینه و جاری و ساری شود که در این صورت این تبلیغات بابرکت خواهد بود.

این مسؤول با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن تبلیغات فرهنگی، خاطرنشان کرد: توجه و انتقال به تبلیغات فرهنگی به نسل‌های مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در این زمینه وظیفه تبلیغات اسلامی سنگین است.

محمدی‌لائینی اظهار کرد: موضوع مهم دیگر  لزوم همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با امور مساجد است که  ترسیم افق چند ساله برای مساجد سطح استان و برنامه‌ریزی در این زمینه ضروری است.

وی در پایان گفت: متولیان و مسؤولان مربوط باید در فکر فعال بودن مسجد باشند و در این زمینه به مبلغان نیز باید توجه شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول