اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خرید و فروش رای در انتخابات شوراها / چاپ کارت هدیه به نام خود و توزیع بین مردم

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به خرید و فروش رأی در جریان انتخابات شوراهای شهر و روستا، از اعضای هیات های نظارت خواست تا قاطعانه و بدون مسامحه با تخلفات برخورد کنند.

خرید و فروش رای در انتخابات شوراها / چاپ کارت هدیه به نام خود و توزیع بین مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید محمدرضا میرتاج الدینی اظهار داشت: از حضور حماسه آفرین مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری که در شرایط سخت و نگران کننده کرونایی و همچنین شرایط سیاسی آکنده از مخالفت ها و فعالیت رسانه ای سنگین جریان استکباری که فضای منفی علیه انتخابات را در خارج از کشور مدیریت می کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد با مخالفت و انحراف از خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب در یک آزمون سیاسی روشن که در آن میلیون ها ایرانی به ندای ولایت لبیک گفته بودند و به وصیت شهیدان و امام راحل عمل می کردند، رفوزه شدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم ضمن تبریک به مناسبت انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب گفت: از پاسخ‌های روشنگرانه وی در اولین کنفرانس مطبوعاتی تشکر کرده و اعلام می‌کنم که نمایندگان مجلس در کنار دولت مردمی و انقلابی وی خواهند بود تا به وعده های داده شده عینیت بخشند.

میرتاج الدینی در تذکری خطاب به وزیر کشور و هیات های نظارت مجلس شورای اسلامی در انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: از این انتخابات گزارش های ناگواری به ما می رسد، چرا که در برخی از شهرها ، خرید و فروش رأی فراوانی گزارش شده که بسیار نگران کننده است. این وقاحت به جایی رسیده که برخی کارت هدیه با نام خود چاپ کرده و در میان مردم توزیع می کردند.

وی خاطرنشان کرد: هیات نظارتی که از طرف نمایندگان مجلس و فرمانداری ها انتخاب شدند، نباید در چنین مواردی کمتری تعلل و مسامحه ای کنند خرید و فروش رأی خیانت به آرای مردم است، لذا باید قاطعانه و محکم با متخلفان برخورد شود تا افراد دیگری به خود اجازه چنین کاری ندهند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول