اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

دبیر جشنواره قصه‌گویی معرفی شد

رئیس بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور حکمی محمد گودرزی‌ دهریزی ‌را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره قصه‌گویی منصوب کرد.

دبیر جشنواره قصه‌گویی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حکم با اشاره به سوابق، تخصص و دانش گودرزی‌دهریزی در حوزه ادبیات کودک، قصه و قصه‌گویی و نیز تجربه‌های دیرین او در برگزاری جشنواره‌ها و کارگاه‌های قصه‌گویی، این مسئولیت را به او سپرده است.

افسون امینی همچنین در حکم انتصاب گودرزی‌ دهریزی با اشاره به نقش برجسته‌ قصه‌گویی در انتقال فرهنگ و تجربه‌های ارزش‌مند به نسل‌های آینده اظهار امیدواری کرده است ضمن توجه به احیای سنت قصه‌گویی، با توجه به ذائقه و نیاز مخاطبان امروز و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این هنر و تجارب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اهمیت کیفیت داوری و انتخاب هیأت داوران علمی تمرکز داشته و در درخشش بیشتر این جشنواره و ارتقای سطح هنری و علمی آن، گام‌های استوار بردارید.

بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول