اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ارتشاء در شهرداری تبریز با سوءاستفاده از کارتخوان دستفروش

رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی از پرونده ارتشاء در شهرداری تبریز توسط یکی از عوامل این مجموعه و با سوءاستفاده از کارتخوان یک دستفروش خبر داد.

ارتشاء در شهرداری تبریز با سوءاستفاده از کارتخوان دستفروش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه حوزه شهرداری‌ها در بحث مبارزه با مفاسد اداری یکی از بخش‌هایی است که همواره پرونده یا پرونده‌هایی در مورد آن وجود دارد و پرونده ارتشا در شهرداری تبریز توسط یکی از عوامل این مجموعه و با سوءاستفاده از کارتخوان یک دستفروش تنها نمونه‌ای از آن است.

وی، انتقال زندان تبریز را یکی از معضلات اصلی مجموعه قضایی آذربایجان‌شرقی برشمرد و افزود: ای موضوع به دلیل قرار گرفتن این طرح در ردیف پروژه‌های ملی و عدم تخصیص به‌موقع اعتبارات مورد نیاز بوده وگرنه پروژه‌های مشابه در سایر شهرستان‌ها که از طریق بودجه قوه قضائیه اجرا شده‌اند پیشرفت‌های مناسبی داشته‌اند و در هفته قوه قضائیه امسال برخی از آنها به بهره‌برداری خواهند رسید و البته اعتبارات مورد نیاز زندان تبریز نیز در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده که امیدواریم با تخصیص آن، آرزوی انتقال این مجموعه سرانجام به واقعیت بپیوندد.

انتهای پیام/60001/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول