اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

برخی مستأجران املاک موقوفه از پرداخت اجاره‌بها معاف شدند

با تصمیم سازمان اوقاف و امور خیریه، برخی از املاک موقوفه تهران به ویژه کسبه که به دلیل شیوع کرونا مجبور به تعطیلی بودند، از پرداخت اجاره بها به مدت یک تا دو سال معاف شدند.

برخی مستأجران املاک موقوفه از پرداخت اجاره‌بها معاف شدند

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با شیوع کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل شد و همین امر مشکلاتی را در تأمین معاش و درآمد کسبه ایجاد کرد.

سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به وضعیت کرونا و نبود درآمد مناسب در ۱۶ ماه اخیر با تعطیلی کسب و کارها، تخفیف‌هایی را برای مستأجران املاک موقوفه در نظر گرفته است که بر اساس آن کسبه مستأجر اوقاف به مدت یک تا دو سال از پرداخت اجاره‌بها معاف شدند. 

سازمان اوقاف و امور خیریه در بسیاری از مناطق تهران ملک موقوفه دارد که برخی از آنها نیز مغازه هستند که با تصمیم جدید متولیان اوقاف استان تهران، این افراد نیز به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا و تعطیلی در زمان ممنوعیت فعالیت بر اساس مصوبه ستاد کرونا، مشمول بخشودگی می‌شوند.

این اقدام اوقاف به منظور کمک به مستأجران املاک موقوفه صورت می‌گیرد و تخفیف‌هایی نیز برای مستأجران ملک‌های موقوفه در نظر گرفته است تا مردم در ایام شیوع کرونا کمتر نگران معاش باشند.

به گزارش فارس، اوقاف استان تهران از سال گذشته با شیوع کرونا برنامه‌های متنوعی از توزیع مواد ضدعفونی و ماسک تا بسته معیشتی و کمک به نیازمندان اجرایی کرد و همچنان نیز در بقاع متبرکه استان تهران برای کمک به نیازمندان و حتی توزیع غذای گرم فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول