اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| دی بوئر: هلند لحظات زیبایی را خلق کرد / اظهارات سرمربی مقدونیه در آخرین نشست خبری

دی بوئر و آنجلوفسکی پس از پایان دیدار هلند و مقدونیه شمالی در خصوص بازی صحبت کردند و سرمربی هلند از همکاری عالی ممفیس و مالن گفت.

یورو 2020| دی بوئر: هلند لحظات زیبایی را خلق کرد / اظهارات سرمربی مقدونیه در آخرین نشست خبری

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی یورو 2020، تیم ملی هلند برابر تیم ملی مقدونیه شمالی به برتری رسید و توانست با اقتدار و 9 امتیاز راهی مرحله بعدی شود. 

فرانک دی بوئر پس از این صعود مقتدرانه اظهار داشت: به نظرم لحظات زیبایی را ما در این مسابقه خلق کردیم. کمی در نیمه اول تنبل بودیم و دوست داشتیم ضدحمله بزنیم ولی در بین 2 نیمه با بازیکنانم صحبت کردم و این مسئله حل شد. بین 2 نیمه من به بازیکنانم گفتم که باید بهتر شوند و متمرکز بازی کنند. به آنها نشان دادم که خط میانی حریف در کجا بیشتر بازی می کند. به نظرم در مجموع عملکرد تیم ملی هلند مثبت بود. 

وی ادامه داد: من می دانستم که دپای و مالن با هم عملکرد خوبی دارند. می دانستم که ترکیب آنها بسیار خوب خواهد بود. وگهورست که نیمکت نشین شد مشکلی نداشت و من به عنوان مربی سعی داشتم از او در بازی بعدی استفاده کنم. 

ایگور آنجلوفسکی، سرمربی مقدونیه شمالی نیز پس از 3 بازی و 3 باخت و حذف از یورو 2020 اظهار داشت: برای ما رسیدن به این رقابت یک افتخار بود. می خواستیم بهتر بازی کنیم و کسی ناامید نشود ولی این اولین تجربه ما در این رقابت بود. به نظرم باید به تلاش بازیکنان باید تبریک گفت و به آنها افتخار کرد.

وی ادامه داد: این تیم تاریخ ساز شد و توانست برای اولین بار به یورو 2020 برسد. ما باید از پاندف تشکر کنیم به خاطر کارهایی برای مقدونیه انجام داد. این آخرین کنفرانس خبری من است و قراردادم در این جام به پایان رسید و دیگر سرمربی مقدونیه نخواهم بود. 

تصاویری زیبا از خداحافظی پاندف را در اینجا ببینید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول