اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غفوری: مشکل استقلال را حل کنید تا با شرایط برابر بجنگیم/ با تعویض مدیرعامل و هیات مدیره چیزی عوض نمی شود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: چیز زیادی نمی‌خواهیم بلکه امکاناتی معمولی برای تیم حرفه‌ای می‌خواهیم تا دچار مشکل نشویم.

غفوری: مشکل استقلال را حل کنید تا با شرایط برابر بجنگیم/ با تعویض مدیرعامل و هیات مدیره چیزی عوض نمی شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ووریا غفوری پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم و سه امتیاز حساس را گرفتیم. ان‌شاءالله برای بازی‌های بعدی جلو می‌رویم اما متأسفانه 2-3 روز قبل از این مسابقه مشکلی برای خودم پیش آمد و پس از پایان نیمه اول نتوانستم بازی را ادامه دهم. سعی می‌کنم به مسابقه بعدی برسم.

وی درباره شرایط به هم ریخته استقلال و مشکلات موجود بین مدیریت و فرهاد مجیدی توضیح داد: مجیدی درباره مشکلاتی صحبت کرده که در این چند سال به حق وجود داشته است. واقعاً اگر امکانات استقلال را با تیم‌های دیگر بسنجید می‌بینید حرف ما چیست. چیز زیادی نمی‌خواهیم بلکه امکاناتی معمولی برای تیم حرفه‌ای می‌خواهیم تا دچار مشکل نشویم. در این چند ساله  همیشه مشکل داشته‌ایم. 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: دور باطلی است که همیشه می‌چرخد. با تعویض مدیرعامل و هیأت مدیره چیزی عوض نمی‌شود. حرف من با فلان مدیر و فلان عضو هیأت مدیره نیست بلکه می‌گوییم مشکل تیم را حل کنید تا طبق شرایطی برابر با تیم‌های دیگر بجنگنیم و رقابت سالمی باشد. اینکه تیمی کلی مشکل داشته باشد و تیم‌های دیگر مشکلی نداشته باشند، درست نیست.

غفوری ادامه داد: نمی‌گوییم مشکل قراردادمان است قراردادهای ما خیلی هم خوب است اما نحوه پرداخت و نوع امکانات‌مان حرف داریم. تیم ما یک سالن بدنسازی ندارد که در آن تمرین کند. 

وی درباره  وویس منتشر شده  که در آن می‌گویند به بازیکن و مربی ربطی ندارد که درباره این مسائل صحبت کنند، عنوان کرد: دقیقاً این حرف درست است اما وقتی که همه چیز درست باشد. وقتی درست نیست،شرایط و امکانات خوبی نداریم و اتفاق‌های خوبی نمی‌افتد، این مسائل به چه کسی ربط دارد؟ اگر بخواهند به سرمان بزنند و بنشینیم و نگاه کنیم چه کسی جواب هوادار را می‌دهد؟

مدافع استقلال خاطرنشان کرد: وقتی به کوچه و خیابان می‌رویم همه از ما می‌پرسند چه شده و چرا چنین اتفاقاتی می‌افتد و چرا نتایج آنگونه که باید نیست.

غفوری درباره اینکه سال‌ها است استقلال چنین مشکلاتی دارد اما به نظر می‌رسد مطرح کردن آنها در شرایط فعلی با هدف زدن احمد مددی انجام می‌شود، توضیح داد: الان هم می‌گویم مشکل ما شخص خاصی نیست. می‌گوییم شرایط و امکانات را فراهم کنند تا مثل تیمی معمولی نه در حد تیم بزرگی مثل استقلال به ما امکانات داده شود تا تیم بتواند نتیجه بگیریم امکانات را نداریم اما بیشترین بازدهی را از ما می‌خواهند. انتظار دارند تیم در چنین وضعیتی نتیجه بگیرد. 

وی افزود: در کل تیم استقلال تشنج دارد و دور و بر تیم پر از حاشیه است این مسائل روی عملکرد استقلال تأثیر می‌گذارد. باید به خاطر وعده‌های عمل نشده باشگاه حکم جلب محمدحسین مرادمند را بگیرند امیدواریم وضعیت‌مان بهتر شود. مدیرانی که هستند و مدیرانی که می‌آیند و هر اتفاقی که می‌افتد باری از روی دوش تیم بردارند تا حواشی کمتر شده و ما و هواداران اینقدر حرص نخوریم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول