اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نادری: فرصت اعتراض به نتایج انتخابات شوراها تا دو روز آینده است

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران گفت: پس از انتشار اولیه اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر و روستا، کلیه داوطلبان می توانند به مدت دو روز ثبت اعتراض و شکایات خود را به هیات های اجرایی اعلام کنند.

نادری: فرصت اعتراض به نتایج انتخابات شوراها تا دو روز آینده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد نادری رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران گفت: پس از انتشار اولیه اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر و روستا، چنانچه اعتراض و شکایتی نسبت به نتیجه انتخابات وجود داشته باشد باشد، به موجب قانون کلیه داوطلبان می توانند بمدت دو روز ثبت اعتراض و شکایات خود را به هیات های اجرایی اعلام کنند.

وی درخصوص نحوه رسیدگی به اعتراضات افزود: هیات های اجرایی به همراه هیات های نظارت شهرستان بایستی ظرف مدت پنج روز به اعتراض و شکایات رسیدگی و نتیجه را به هیأت نظارت شهرستان اعلام نمایند.

نادری با تاکید به رسمیت نتایج انتخابات شوراها اظهار داشت:‌ به موجب قانون، اسامی رسمی منتخبان شوراها می بایست پس از بررسی نهایی و تایید هیات عالی نظارت صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول