اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ذاکر: مردم در 28 خرداد نشان دادند که بین مشکلات معیشتی و اصل نظام تفاوت قائلند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات 28 خرداد نشان دادند که بین مشکلات معیشتی و اصل نظام فرق قائلند و به خاطر مشکلات اقتصادی دست از حمایت خود از نظام برنمی‌دارند.

ذاکر: مردم در 28 خرداد نشان دادند که بین مشکلات معیشتی و اصل نظام تفاوت قائلند

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات 28 خرداد به معاندان نظام فهماندند که اینجا جمهوری اسلامی و ولایت فقیه حکمفرماست و دشمنان این نظام در میان مردم جایگاهی ندارند که بخواهند جلوی مشارکت افراد در انتخابات را بگیرند.

وی افزود: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون بارها بصیرت خود را با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی و... نشان دادند و حضور آنها در پای صندوق‌های رأی در 28 خرداد نیز نمونه دیگری از بصیرت و هوشمندی مردم ایران آن هم در میان فشارهای اقتصادی و تهاجم رسانه‌ای بود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات فراوان اقتصادی، بیکاری و امثال آن بدون توجه به این مشکلات پای صندوق رأی حاضر شدند و فرصت دیگری به کارگزاران نظام برای ارائه خدمت دادند.

ذاکر خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی با وجود مشکلات اقتصادی و... نشان دادند که بین مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی و بحث اصل نظام تفکیک قائلند و هیچ گاه به خاطر مشکلات معیشتی دست از حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب برنمی‌دارند.

وی افزود: مردم در انتخابات به کسی رأی دادند که در سابقه کاری‌اش چه در عرصه شعار و چه در عرصه عمل فرد موفقی بوده و خدمت به مردم در سابقه کاری‌اش مشهود است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آقای رئیسی در دوره دو ساله ریاستش بر قوه قضائیه 2 هزار واحد صنعتی را احیا کرد و در بحث مبارزه با فساد از معاون قوه قضائیه گرفته تا برادر رئیس جمهور را پای میز محاکمه کشاند و نشان داد که در این مسیر با جدیت عمل می‌کند و مردم هم با رأی بالای خود حمایت قاطع‌شان از رئیس جمهور منتخب را اعلام داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول