اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رفع مشکلات آب کشاورزی در لایحه جامع آب بررسی خواهد شد

رئیس مجلس گفت: دولت لایحه جامع آب را به مجلس می‌آورد که در جریان بررسی آن به موضوع نهاده های کشاورزی و نقش آب حتما توجه خواهد شد.

رفع مشکلات آب کشاورزی در لایحه جامع آب بررسی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در جریان بررسی جزئیات طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولید کشاورزی اظهار داشت: با توجه به اینکه عنوان طرح مربوط به امنیت غذایی محصولات کشاورزی است، باید به موضوع آب توجه شود، بنابراین حضور وزارت نیرو که بااهمیت تر از بسیاری از اعضای مشخص شده در ستاد تنظیم بازار کشاورزی در طرح مذکور است، لذا باید به عنوان یکی از اعضا در این ستاد حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت بحرانی مصرف آب در کشور و نقش حیاتی آن در تولید محصولات کشاوری، به ویژه در شرایطی که با بیلان منفی سفره های آب زیرزمینی مواجهیم، حضور وزیر نیرو در ستاد تنظیم بازار بسیار اهمیت پیدا می کند و ما نمی توانیم با نیاوردن ایشان، چشم بر همه معضلات و مشکلات ببندیم.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مذکور درخصوص مسائل مربوط به تنظیم بازار محصولات کشاورزی است، از طرفی دولت لایحه جامع آب را به مجلس می‌آورد که در جریان بررسی آن به موضوع نهاده های کشاورزی و نقش آب حتما توجه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول