اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

همتی: اصلاحات اساسی در نظام مالیاتی در دستورکار دولت منتخب قرارگیرد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای را صادر و در آن تاکید کرد: اصلاحات اساسی در نظام مالیاتی و نظام یارانه‌های پنهان باید از روز اول در دستورکار دولت منتخب قرار گیرد.

همتی: اصلاحات اساسی در نظام مالیاتی  در دستورکار دولت منتخب قرارگیرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر و در آن خاطرنشان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همهٔ فراز و نشیب های آن پایان یافت. از همهٔ رأی دهندگان عزیز، بالاخص کسانی که بنده را لایق دانستند، از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌‌کنم.

وی در بخشی از این بیانیه تصریح کرد: من از حضور در انتخابات ناراضی نیستم. این پویش، اگر چه کافی نبود اما لازم بود تا به یادگار در تاریخ بماند که ما تسلیم نشدیم  و با ادب و متانت رقابت کردیم. من سعی کردم شرایط بحرانی اقتصاد کشور را تشریح کنم و ضرورت توسعه سریع اقتصادی در این وضعیت رانشان دهم. ایران فرصتی برای سعی و خطا ندارد. جامعه ایران به‌زودی و به‌ سرعت ‍‍پیر خواهد شد و اگر از این پنجره فرصت دهه پیش رو، استفاده نکند، شاید امکان رسیدن به کشورهای توسعه یافته را از دست بدهد.

در بخشی دیگر از بیانیه همتی آمده است: اصلاحات اساسی در نظام مالیاتی و نظام یارانه‌های پنهان باید از روز اول در دستورکار دولت منتخب قرار گیرد. مدیریت دارایی‌های دولت، تفکیک درآمدهای نفتی از بودجه، اصلاح رابطه مالی دولت و بانک مرکزی و مقررات زدایی گسترده از مواردی است که اگر در دو سال اول دولت آتی انجام نشود دیگر امکان انجامش بسیار مشکل خواهد بود.

همتی در بخش دیگر تاکید کرد: سپاس‌گزارم از جوانانی که بی‌مزد و منت شبانه روز به من کمک کردند و مردم را به رای دادن ترغیب کردند. همچنین از زنانی که باامید به این پویش نگریستند، متشکرم.

در بخش دیگری از بیانیه وی تصریح شده است:‌ از رئیس محترم دولت سیزدهم می‌خواهم خود را وقف اصلاحات اساسی کشور کند و بدور از حاشیه ها و با نگاهی همه‌جانبه‌گر اصلاحات را به تعویق نینداخته و حتما باید تلاش کنیم با نقد و مطالبه‌گری، ملت و دولت منتخب را یاری کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان بیانیه خود عنوان کرده است: خداوند را سپاسگزارم که من را مشمول لطف خود قرارداد که بتوانم از پلشتی ها و ناراستی ها در چهل سال خدمتم به شما مردم دور باشم و هیچ آرزویی جز سر بلندی و رفاه شما مردم را نداشته باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول