اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

تبریک جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به رئیسی/گام دوم انقلاب را با شکوه و قدرت آغاز کنید

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به مناسبت حماسه حضور ملت شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ضمن تبریک به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب بیانیهای را صادر کرد.

تبریک جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به رئیسی/گام دوم انقلاب را با شکوه و قدرت آغاز کنید

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،  جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به مناسبت حماسه حضور ملت شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ضمن تبریک به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب بیانیهای را صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امید است با ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین شایستگان و نخبگان و جوانان و سرمایه های انقلاب اسلامی ، دولت منتخب با عملکردی مثبت و عالی بهترین دولت در تراز انقلاب باشد و گام دوم انقلاب را با شکوه و قدرت آغاز نموده و در جهت ماندگاری و قدرت افزایی جمهوری اسلامی تلاش نماید. 

به گزارش فارس، متن این پیام به شرح زیر است:

«در برابرعظمت این مردم باید سرتعظیم فرود آورد

ملت سرافراز ایران مجددا شکوه آفریدند

پرچم سربلندی ایران ما با حضور ملت آگاه، عزیز و غیور دوباره به اهتزاز درآمد. روز جمعه ٢٨ خرداد ١٤٠٠ در حالی آغاز و به پایان رسید که جهانیان نظاره گر حضور باشکوه ملت و دلدادگی آنان به آرمانهای امام و شهدا بودند. علیرغم آنکه مردم طی این سالها هم دچار مشکل شدند وانصافا تحمل مشکلات نیز برایشان سخت و دشوار بوده اما مشفقانه و شرافتمندانه پای آبروی نظام ایستادند و بار دیگر نشان دادند ملت از مسئولانش یک گام جلوترند. باید در برابر عظمت این ملت سرتعظیم فرود آورد.

این پیروزی از آن ملت است، ملتی که همیشه در صحنه حضور دارد و این بار با پیام تشکیل دولت مردمی و انقلابی برای تغییر در زندگی مردم حماسه ای عظیم خلق کردند.

 اکنون جای آنست که بگوییم لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، تشکر از انسانها تشکر از خداست، تشکر از ملتی که با حضور پرشور خود یکبار دیگر به ندای ولایت فقیه لبیک گفته و موجب نا امیدی استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان شدند. جا دارد این پیروزی شکوهمند ملی را به ملت عزیز ایران و همه  آزادی خواهان ایران اسلامی تبریک عرض کنیم.

در این راستا تجلی حماسه بی بدیل ملت با حضور مجموعه تشکلها و احزاب سیاسی کشور و گروه‌های مختلف مردمی موجب عزت، اقتدارنظام و رئیس جمهور منتخب گردیده است. بر این اساس صمیمانه ترین تبریکات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین حزب سیاسی جوانان کشور را به حضور هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی تقدیم می‌نماییم.

امید است با ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین شایستگان و نخبگان و جوانان و سرمایه های انقلاب اسلامی ، دولت منتخب با عملکردی مثبت و عالی بهترین دولت در تراز انقلاب باشد و گام دوم انقلاب را با شکوه و قدرت آغاز نموده و در جهت ماندگاری و قدرت افزایی جمهوری اسلامی تلاش نماید.

از آنجا که دولت سیزدهم حسب ارمانهای ذکر شده خادم ملت معرفی گردیده و با توجه به شعار انتخاباتی رئیس جمهور منتخب ، لذا معتقدیم قدرت مردمی خود را در سایه تحمل مخالف و استفاده از همه سلایق را جزو اولویت اول خود خواهد دانست.

امیدواریم با تلاش جهادی از درد و رنج مردم کاسته شود و زندگی مردم در شادی و رونق  تحقق یابد. 

ایکاش شهید والا مقام سردار دلها حاج قاسم عزیز ما در این حماسه عظیم حضور میداشت و میدید که چگونه ملت با آرمانهای شهدا و امام و مکتب او همراه و همدل شدند تا دولتی مردمی بر آمده از حامیان محرومان و مستضعفان شکل گیرد.
در پایان پیروزی شکوهمند ملت ایران را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عج و مقام معظم رهبری و خادم الرضا  آیت ا.. سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده و برایشان در راه تحقق عزت و سعادت ملت ایران بهترینها را آرزومندم.

محمد جواد محمدی نوری
دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول