اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجربیات خود را در اختیار دوره ششمی‌ها قرار می‌دهیم/ تا آخرین روز وقفه‌ای در کارها نخواهیم داشت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همین جا اعلام می‌کنم شورای پنجم کاملاً آماده است که تجارب خود را در اختیار اعضای منتخب شورای ششم قرار دهد و اگر نظری داشتند از این تجربیات استفاده کنند و ورود خوبی را به شورا برای دوره ششم داشته باشند.

تجربیات خود را در اختیار دوره ششمی‌ها قرار می‌دهیم/ تا آخرین روز وقفه‌ای در کارها نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه روز جمعه گذشته پس از چند هفته تلاش و فعالیت‌های تبلیغاتی و طی فراز و فرودهای فراوان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار شد، اظهار کرد: از همه کسانی که به جهت گرم کردن تنور انتخابات و به جهت احساس مسؤولیت به این عرصه ورود کرده و ثبت نام کردند و علیرغم بعضاً نامهربانی‌های صورت گرفته باز هم به جهت رسالتی که بر دوش خود احساس می‌کردند ماندند تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تشکر از اعضای ستادهای انتخاباتی، نیروهای نظامی و انتظامی که به عنوان متولیان نظم تلاش کردند و شهرداری اصفهان برای تبلیغات میدانی جهت حضور حداکثری مردم، افزود: این انتخابات هم مانند همه انتخابات‌ها به پایان رسید و نتایج انتخابات هم اعلام شد، از زمان آغاز فعالیت‌ها مسؤولیت افرادی که از رأی مردم برخوردار شدند پیش روی آن‌ها است، امیدوارم هرکس و در هر مسؤولیتی از رأی مردم برخوردار شد بتواند در راستای نیازهای مردم تلاش‌ها و فعالیت خود را برنامه‌ریزی کند و بداند این ۴ سال برای دویدن، کوشش و جانفشانی برای مردم است.

تا پایان به عهدی که با مردم بسته‌ایم پایبند هستیم 

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و خصوصاً شورای پنجم بر اساس عهدی که با مردم عزیز بستند تا ساعات پایانی همان‌طور که قبلاً هم گفته شد با صلابت و جدیت کارهای خود را دنبال خواهد کرد و به هیچ عنوان وقفه‌ای در کارها ایجاد نخواهد شد چراکه تا پایان به عهدی که با مردم بسته‌ایم پایبند هستیم و آنچه در این مدت فرصت داشته باشیم با جدیت و اهتمام دنبال خواهیم کرد.

تجربیات خود را در اختیار دوره ششمی‌ها قرار می‌دهیم

نصراصفهانی ضمن احترام به رأی همه شهروندان عزیز و تشکر از حضور در انتخابات به منتخبان هم عرض تبریک داشته و برای آن‌ها آرزوی توفیق در انجام مأموریت و رسالت‌های پیش رو داشت و گفت: همین جا اعلام می‌کنم شورای پنجم کاملاً آماده است که تجارب خود را در اختیار اعضای منتخب شورای ششم قرار دهد و اگر نظری داشتند از این تجربیات استفاده کنند و ورود خوبی را به شورا برای دوره ششم داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یقیناً شورای پنجم و مدیریت شهری دوره پنجم اقدامات بسیار خوبی را در شهر انجام داده است که فارغ از کارهای تبلیغاتی و مبارزات انتخاباتی باز اعلام می‌کنم که مدیریت شهری در دوره پنجم مدیریت موفقی بود، من به اعضای شورای دوره پنجم و مدیران شهرداری که در این دوره خوش درخشیدند و تلاششان بر این بود اقدامات ماندگاری را در شهر به یادگار بگذارند و شعارهای انتخاباتی خود را عملیاتی کنند تبریک می‌گویم که امروز می‌توانند تمام قد از اقدامات خود دفاع کنند.

وی ادامه داد: در این مسیر قطعاً بخشی از کارها در این فرصت محدود انجام گرفت، بخشی هم آغاز شده و باید استمرار پیدا کند و بعضی از طرح‌ها هم که شورای پنجم و مدیریت شهری داشتند در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ آمده و بخشی هم در بودجه سال ۱۴۰۰ نشسته که آن‌ها هم باید کلنگ‌زنی شود و از ضروریات شهر است و با برنامه‌ریزی و جلسات متعدد به نتیجه رسیده‌اند که این کارها انجام گیرد.

طرح مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان و ورود به رینگ حفاظتی حلقه چهارم اقداماتی جسورانه بود

نصراصفهانی اضافه کرد: امیدوارم اعضای شورا در دوره ششم به این موارد هم توجه کنند، به هر حال پروژه‌هایی که آماده بهره‌برداری هستند مانند مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان و ورود به رینگ حفاظتی حلقه چهارم که بارها گفته شده است اقدامی جسورانه بود که این مدیریت به عنوان ضرورت به آن ورود پیدا کرد که همچنان نباید متوقف شود، حتماً با نگاه به آینده اصفهان و ضرورت‌هایی که وجود دارد این کار باید با صلابت و به صورت شبانه‌روزی استمرار پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه بیان کرد: خط دوم قطار شهری که با سرعت و از دو جبهه کار خود را شروع کرده است قطعاً نباید به سرنوشت خط یک گرفتار شود، چراکه خط یک حدود ۱۶ سال به طول انجامید، برای خط دو نباید این اتفاق بیفتد و باید با سرعت این کار ادامه پیدا کند، زمانی که برای خط دو مشخص شده بود یک زمان ۸ ساله بود که به نظر می‌رسد در این ۴ سال بخش عمده‌ای از کار انجام شد، امید دارم در پایان دوره ششم مردم بتوانند از خط دو قطار شهری هم استفاده کنند.

 امور رفاهی کارکنان استمرار پیدا کند

وی همچنین مطرح کرد: در این دوره بخشی از امور رفاهی کارکنان و حقوقشان و مباحث استخدامی‌شان سر و سامان گرفت، با رایزنی‌هایی که با وزارت کشور صورت گرفت و تلاش‌های شهرداری اصفهان این کار مقداری نظم و نظام گرفت که قطعاً باید استمرار پیدا کند و کارکنان به آرامش برسند.

نصراصفهانی در پایان تأکید کرد: انضباط مالی و اداری که ضرورت سلامت در کار است به خوبی در این دوره دنبال شد و باید به آن توجه کنیم، همه فعالیت‌های عمرانی که در شهر در حال انجام است امیدوارم استمرار پیدا کند و هیچ توقفی در کارها ایجاد نشود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ق30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول