اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

قدردانی از حماسه حضور مردم در انتخابات/ امید به شکل گیری دولت مردمی، انقلابی و جهادی

رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک حماسه حضور مردم اظهار امیدواری کرد که با شکل گیری دولت مردمی ،انقلابی ، جهادی و اقدامات ستودنی سایر قوا بتوانیم همچون سایر زمینه های ملی و جهانی ، ایران عزیز را در صدر کشورهای پیشتاز و پیشرفته قرار دهیم.

قدردانی از حماسه حضور مردم در انتخابات/ امید به شکل گیری دولت مردمی، انقلابی و جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس، ذبیح الله نامور، رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی حماسه حضور مردم در انتخابات 28 خرداد را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است: 
«بسم الله الرحمن الرحیم 

عزت و بزرگواری ملت به رخ جهانیان کشیده شد.

در  28 خرداد ماه  1400 ملت  بزرگ ایران با حضور توصیف ناپذیر در انتخابات، ورق های زرینی به پهنای کشور عزیزمان گسترانیدند.

ملت فهیم ،بصیر، قدرشناس و هوشمند ایران اسلامی  با وجود سختی های معیشتی و ناملایمات تولید و توسعه  و باوجود  خوی استکباری دشمنان و بدخواهان ملت های مستقل  بار دیگر با عزت ، اقتدار و هوشمندی ، شور و نشاط توصیف ناپذیر در انتخابات شرکت نموده و پای صندوق های رای ریاست جمهوری حضور یافته و اصلح را  برگزیدند.
وابستگان نیروهای مسلح نیز همگام با مردم قدر شناس و با تاسی به شهیدان والا مقام  وشهید سلیمانی شرکت فعال داشتند و رای تک  تک  آحاد مردم را نیز  ، همچون موشکی بر قلب دشمنان و بد خواهان ملت فرود آوردند. این روز سرنوشت ساز  باید درس بزرگی باشد برای همه کسانی که شعار خدمت داده  و اکنون در هنگامه ی عمل قرار گرفته اند. 

امیدواریم  با شکل گیری  دولت مردمی ،انقلابی ، جهادی و  اقدامات ستودنی  سایر قوا  و با استفاده از تمام ظرفیت ها و تخصص های انسانی و مادی و معدنی و...کشور ، بتوانیم همچون سایر زمینه های ملی و جهانی ، ایران عزیز را در صدر کشورهای پیشتاز و پیشرفته   قرار داده  و همواره حامی مظلومان جهان باشیم و همچون سرباز انقلاب و مقام معظم رهبری در خدمت مردم عزیزمان عمل نماییم.

رئیس  کانون وابستگان ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص)

سرتیپ دوم باز نشسته پاسدار ذبیح الله نامور»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول