اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

سفری که سردار سلیمانی قولش را داده بود/ حضور گروه محمد رسول‌الله(ص) در سوریه

اعضای گروه محمد رسول‌الله(ص) با حضور در کشور سوریه به اجرای برنامه در حرم‌های اهل بیت(ع) و در جمع مدافعان حرم پرداختند.

سفری که سردار سلیمانی قولش را داده بود/ حضور گروه محمد رسول‌الله(ص) در سوریه

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس اعضای گروه مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن محمد رسول الله (ص) با حضور در کشور سوریه ضمن زیارت و اجرای برنامه در حرم نورانی حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در جمعه مدافعان حرم به اجرای برنامه پرداختند.

 

 

اعزام به سوریه همزمان با دهه کرامت

رحیم قربانی سرپرست گروه مدیحه‌سرایی و هم‌آوایی قرآن محمد رسول الله (ص) در گفت‌وگو با فارس درباره اعزام گروه به سوریه گفت: اعضای گروه محمد رسول الله (ص) بسیج با همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ همزمان با ایام دهه کرامت برای اجرای برنامه و ضبط آثار راهی کشور سوریه شدند.

اعزامی که سردار سلیمانی قولش را داده بود

وی درخصوص چگونگی اعزام گروه به سوریه گفت: عید فطر سال ۱۳۹۸ اعضای گروه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به اجرای برنامه پرداختند و سپس خدمت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی رسیدیم و از ایشان برای حضور در سوریه درخواست کردیم و سردار هم در این زمینه قول مساعد دادند.

اجرای برنامه در حرم‌های اهل بیت (ع) و در جمع مدافعان حرم

قربانی ادامه داد: هدف ما اجرای برنامه برای روحیه بخشی به مدافعان حرم و حمایت معنوی از آنها بود و سردار سلیمانی هم از این پیشنهاد استقبال کرد اما با توجه به اینکه گروه محمد رسول الله (ص) گروه بزرگی است، اعزام چند بار به دلیل مسائل امنیتی عقب افتاد و نهایتاً امسال همزمان با ایام دهه کرامت به صورت محدود‌تر و با ۳۳ نفر از اعضای گروه به سوریه اعزام شدیم، تا هم ادای دین به شهید سلیمانی کنیم و هم از رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم حمایت معنوی کنیم.

ضبط ۱۵ اثر تلویزیونی در سوریه برای پخش در مناسبت‌های مختلف

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از اجرای برنامه و ضبط تلویزیونی در حرم‌های حضرت زینب و حضرت رقیه (س) خبر داد و گفت: مهم‌ترین برنامه ما در این سفر اجرای برنامه در حرم‌های اهل بیت (ع) در سوریه بود و ضمن اجرای برنامه برای عموم، ۱۵ اثر تلویزیونی هم ضبط شد تا در مناسبت‌های مختلف از رسانه ملی پخش شود.

موضوعات آثار ضبط شده

وی ادامه داد: آثاری با موضوع حضرت زینب (س)، قیام عاشورا، مدافعان حرم، قدس، محور مقاومت، اسماء‌الحسنی، تواشیح‌های سوری و... ضبط و در مناسبت‌های مختلف پخش خواهد شد.

قربانی درباره دیگر برنامه‌های گروه گفت: تلاوت قرآن در حرم‌ها، اجرای برنامه‌های دعای کمیل، دعای توسل و دیگر ادعیه، کرسی‌های تلاوت اذانگاهی و اجرای تواشیح برای مردم سوریه از دیگر برنامه‌های گروه در این سفر بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول