اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کلاهبرداری میلیاردی با وعده‌ فروش وام کم‌بهره در کرمانشاه/ پرونده بیش از ۱۰ نفر شاکی دارد

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه، از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در یکی از سایت‌های آگهی واسط، به کلاهبرداری اینترنتی پرداخته بود.

کلاهبرداری میلیاردی با وعده‌ فروش وام کم‌بهره در کرمانشاه/ پرونده بیش از ۱۰ نفر شاکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرماشناه، سرهنگ علی عباسی‌کسانی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این‌که دریکی از سایت‌های واسط، مطلبی با موضوع فروش امتیاز وام باکم‌بهره یکی از سازمان‌ها مشاهده کرده‌اند و هدف کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در ادامه بیان داشتند فرد کلاهبردار با فریب آنان و با ارائه برگه‌های ثبت‌نام و تشکیل پرونده جعلی مبالغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت از مالباختگان دریافت کرده است و پس از اخذ وجه، دیگر جوابگوی قربانیان نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که متهم دریکی از شهرستان‌های استان همجوار سکونت داشته و از طریق آگهی مذکور و ملاقات با متقاضیان وام در سطح استان کرمانشاه، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی محل اختفای متهم و طی هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضایی، متهم در عملیاتی فاغلگیرانه دستگیر شد.

عباسی‌کسانی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ نفر از این فرد شکایت داشته‌اند و مبلغ کلاهبرداری نیز بیش از ۲ میلیارد ریال بوده است از شهروندان خواست تا زمانی که فرد فروشنده امتیاز وام را نمی‌شناسند به‌هیچ‌وجه ریسک خرید امتیاز وام را قبول نکنند.

وی در پایان، گفت: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول