اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آشنایی و خرید 14 رقم نهال گردو از نهالستان گردو + قیمت

نهالستان غرب نهال با ارائه لیست قیمت نهال گردو ، خرید نهال گردو را برای شما عزیزان آسان می کند. اگر شما نیز به فکر خرید نهال گردو و توسعه تجارت خود به عنوان یک کشاورز یا سرمایه گذار در زمینه نهال گردو هستید. برای آشنایی با 14 نوع نهال گردو این مقاله را دنبال کنید.

آشنایی و خرید 14 رقم نهال گردو از نهالستان گردو + قیمت

نهال گردو یکی از پرفروش ترین نهال ها در کشور می باشد ، به همین جهت باغداران سالانه جهت خرید نهال گردو به دنبال نهالستان معتبر و با مجوز جهاد کشاورزی هستند ، در پایان این مقاله ما بهترین نهالستان گردو کشور را به شما معرفی کرده ایم با ما همراه باشید.

نهال گردو چندلر از گونه های منحصر به فرد از نظر باردهی و کیفیت + قیمت:

قیمت خرید نهال گردوی چند ساله چندلر صد و سی هزار تومان و نهال گردوی چند ساله چندلر صد و پنجاه هزار تومان می باشد. بهترین مکان برای کاشت نهال گردو چندلر در آب و هوای معتدل و نسبتاً سرد است. برای بهترین عملکرد نهال ، ارتفاع باید از هزار تا هزار و پانصد از سطح دریا می باشد. نهال گردو چندلر پس از رسیدن تا حدود پنجاه سالگی به تولید محصولات خود ادامه می دهد.

۲. نهال گردو فرنور، مقاوم در برابر سرما و با کیفیت + قیمت:

قیمت نهال گردوی دو ساله صد و سی هزار تومان و نهال گردوی سه ساله صد و پنجاه هزار تومان است. نهال گردوی فرنور زود برداشت می کند و برای دستیابی به بهره وری و سودآوری باید کمی صبر کنید! نهال های گردوی فرنور پس از حدود سه یا چهار سال سال تولید محصولات گردو را آغاز می کنند. (این ممکن است یکی از دلایل گرانی نهال گردوی فرنور باشد.)

خرید نهال گردو خوشه ای ، قیمت مناسب و کیفیت بالا + قیمت:

قیمت نهال گردو خوشه ای هفتاد هزار تومان است. بهترین نهال های خوشه ای از فرانسه تهیه می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، در حالی که سایر نهال های گردو خوشه ای عملکرد متوسط ​​دارند.

نهال گردوی فرانکت فرانسوی، با رشدی زیاد + قیمت:

قیمت نهال گردو صد و سی هزار تومان می باشد. تنها نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که گیاه به کم آبی حساس است و باید به طور مرتب آبیاری شود. برای کاشت این نهال ها ارتفاع از پانصد تا هزار و پانصد مناسب است و با افزایش قد عملکرد نهال کاهش می یابد.

نهال گردو پدرو ، عمر اقتصادی بالا + قیمت:

قیمت نهال گردوی پدرو در دسته ارقام متوسط ​​قرار دارد و قیمت نهال حدود صد و سی هزار تومان می باشد. نهال گردو پدرو در مناطق سردسیر مناسب ترین است. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود این است که این نهال کاملاً برای مناطق گرمسیری نامناسب است.

قیمت نهال گردو از بالاترین ژنوتیپ ، افزایش مقاومت :

نهال گردو با بالاترین ژنوتیپ حدود هفتاد هزار تومان می باشد. نهال گردو با بالاترین ژنوتیپ در برابر بیماریها و آفات بسیار مقاوم است. گردوی با بالاترین ژنوتیپ پوستی نازک دارد و به راحتی از هسته جدا می شود. این نهال دیر شکوفه می دهد و از سال اول به خوبی میوه می دهد.

قیمت نهال گردوی لارا ، بسیار حساس :

قیمت نهال گردوی لارا صد و سی هزار تومان می باشد. نهال گردوی لارا برای مناطقی با آب و هوای معتدل مناسب است ، زیرا زود شکوفا می شوند و سرمای بهاره را به خوبی تحمل نمی کنند. به سرما یا هوای گرم حساس است و در شرایط مناسب نهال پرمصرفی است و می توانید تجربه خوبی با آن داشته باشید.

قیمت خرید نهال گردو تویسرکان ، ارزش غذایی و اعتبار بسیار بالا است:

قیمت نهال گردوی تویسرکان پنجاه هزار تومان است. نهال گردوی تویسرکان به آب زیادی احتیاج دارد و باید توجه ویژه ای به شرایط آب و هوایی منطقه داشت. امگا 3 موجود در گردوی تویسرکان بیشتر از ماهی و تخم مرغ است که به بهبود سلامت کمک می کند.

نهال گردو کانادایی ، با کیفیت و عملکرد بالا + قیمت:

قیمت نهال گردوی کانادایی حدود هفتاد هزار تومان است. نهال گردوی کانادایی نهال دیرگل و زودبازده ای است که می تواند با رعایت اصول و مراقبت از درخت بالغ آن ، پانزده تن گردو در هکتار برداشت کند. کیفیت مغز و عملکرد بالا از ویژگی های بارز این نهال است که آن را به یکی از بهترین نهال های موجود تبدیل کرده است.

نهال گردو روند + قیمت:

قیمت نهال گردو صد و سی هزار تومان است. منشا این نهال های گردو ایتالیا است. این نهال زود بازده و سریع رشد می کند. این نهال یکی از پر برگ ترین ارقام بهاری است که بیست و یک روز پس از دانه گردو شروع به شکوفایی می کند. عمر اقتصادی این نهال بیش از صد سال است.

۱۱. قیمت نهال گردوی پکان مخصوص مناطق گرم:

قیمت نهال گردوی پکان صد و سی هزار تومان می باشد. این گردو برای مناطق گرمسیری مناسب است و رشد خوبی دارد. ریشه پکان در ایالات متحده است. این گیاه با سطح بالای اسید اولئیک در گردو متمایز می شود. برخی از گردو ها حتی بیش از دو برابر اسید اولئیک اسید گردوی معمولی دارند.

۱۲ قیمت خرید نهال گردوی توسرخ:

قیمت نهال گردو توسروخ دویست و پنجاه هزار تومان است. یکی از نکات مهمی که این نهال را از بقیه متمایز می کند قرمز شدن مغز گردو است و همچنین ساقه این نهال گردو کمی مایل به قرمز است. این نهال دیر شکوفا می شود و بنابراین برای مناطق سردتر انتخاب خوبی است.

قیمت نهال گردوی شیلی ، بهترین گردوی کاغذی در جهان:

قیمت نهال گردوی شیلی صد و سی هزار تومان است. این مغز را بیشترین گردوی کاغذی جهان می نامند ، بنابراین مغز گردو حتی از پوسته گردو نیز قابل مشاهده است.

14 قیمت خرید نهال گردو هاروارد ، عملکرد بالا

قیمت نهال گردو هاروارد صد و سی هزار تومان است.

در این مقاله سعی کردیم شما را با قیمت انواع نهال گردو آشنا کنیم. اگر در مورد هر نوع نهال گردو سوال دارید ، کارشناسان

غرب نهال آماده است تا در زمینه انتخاب نوع مناسب نهال ، مشاوره و راهنمایی رایگان به شما عزیزان ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر به gharbnahal.ir مراجعه کنید ، با شماره 09026513209 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ یا تلگرام به همان شماره پیام دهید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول