اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

رزرو اقامتگاه‌های با کیفیت در شهرهای توریستی با جاباما پلاس

انتخاب اقامتگاهی مناسب از جمله اولین اقداماتی است که برای سفر باید انجام دهیم.

رزرو اقامتگاه‌های با کیفیت در شهرهای توریستی با جاباما پلاس

انتخاب اقامتگاهی مناسب از جمله اولین اقداماتی است که برای سفر باید انجام دهیم. اما همیشه شرایط برای رزرو محل مناسب جهت استراحت فراهم نیست، چون ممکن است اقامتگاه‌های مختلفی که توسط افراد اجاره داده می‌شوند، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و از طرفی ممکن است خدمات مناسبی نیز ارائه نشود. در حال حاضر که کل کشور با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و شرایط سفر در کرونا نیز محدود شده، برخی از اقامتگاه‌ها، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و در نتیجه سفر برای شما خطرآفرین می‌شود. در چنین شرایطی رزرو هتل یا انواع اقامتگاه‌های دیگر مانند آپارتمان، اتاق بوم گردی و رزرو ویلا، تنها از طریق مجموعه‌ای معتبر و شناخته شده امکان‌پذیر خواهد بود. مجموعه‌ای مانند "جاباما" که در سراسر ایران با هتل‌‌ها (هتل و هتل آپارتمان)، ویلا، آپارتمان و سوئیت‌های یک خوابه یا چند خوابه، اقامتگاه‌های ده‌گردی (کلبه و بوم گردی)، هاستل و مهمانپذیر طرف قرارداد بوده و می‌توانند سفری امن را برای شما رقم بزنند. جاباما پلاس یکی از خدمات این مجموعه است که اقامتگاه‌هایی با خدمات بهداشتی ویژه ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم در مورد این خدمت بیشتر صحبت کنیم. 

چالش اصلی، رزرو اقامتگاهی مناسب 

یکی از دغدغه‌های ما در تعطیلات یا سفرهای کاری، انتخاب و رزور محل اقامت مناسب است. اجازه دهید یک مثال ساده بزنیم. اگر قبلاً به شیراز، اصفهان، کیش، قشم یا استان‌های شمالی کشور سفر کرده‌اید حتماً با مشکل رزرو هتل یا اقامتگاه در هر کدام از این شهرها مواجه شده‌اید. البته این مشکل تنها مختص شهرهای توریستی و زیارتی یا استان‌های شمالی و جنوبی نیست . گاهی افراد برای رزرو اقامتگاه در تهران نیز با مشکل روبرو می‌شوند. این در شرایطی است که شما با چند کلیک ساده می‌توانید از اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و سوئیت‌های خالی یک شهر و استان اطلاع پیدا کنید. راه‌حل بسیار ساده است. 

کافی است وارد سایت جاباما شده و در نوار جستجوی بالای سایت، ابتدا مقصد اقامتگاه یا هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت تاریخ ورود و خروج را مشخص کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات، با انتخاب گزینه جستجو، می‌توانید لیستی از اقامتگاه‌های متنوع در شهر مورد نظر خود را پیدا کنید. 

راه‌حل، جاباما پلاس و رزرو بهترین اقامتگاه‌ها 

اگر به‌دنبال سفر  ایمن و سالم به یکی از شهرهای شمالی، کیش یا تهران هستید، قطعا محل اقامت برای سفر در اولویت قرار دارد. برای رزرو  اقامتگاه  با کیفیت که پروتوکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و اقامتی با کیفیت را برای مهمان رقم بزند، بهترین راهکار انتخاب مجموعه‌ای است که طرف قرارداد با اقامتگاه‌های متنوعی است و در عین حال به مسائل بهداشتی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. این گزینه موقعیت مناسبی برای مهمان است تا حق انتخاب بیشتر، متنوع و آسوده‌ای داشته باشد. خصوصاً در مورد شهرهای شمالی، تهران یا کیش که همواره جزء شهرهای شلوغ و گردشگر‌پذیر در ایام تعطیلات هستند، رزرو هتل و رزرو اقامتگاه، کار بسیار دشواری است. 

در چنین شرایطی می‌توانید با دانلود اپلیکیشن جاباما یا ورود به وب‌سایت، انواع اقامتگاه بوم گردی و هتل، ویلا، آپارتمان یا سوئیتِ جاباما پلاس، را در این شهرها رزرو کرده و در نهایت به دنبال تدارک باقی موارد سفر باشید. زمانی‌که با خیالی آسوده محل اقامت خود را رزرو می‌کنید، بزرگترین چالش مسافرت حل شده است. بنابراین بخش‌های بعدی مانند انتخاب اماکن دیدنی، کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. البته در این مورد نیز جاباما اقداماتی انجام داده که کار را برای شما آسان کرده است. مجله جاباما به معرفی برترین جاذبه‌های گردشگری شهرها و استان‌های مختلف می‌پردازد که با مطالعه این مقالات می‌توانید پیش از سفر برای بازدید از این اماکن تاریخی و تفریحی برنامه‌ریزی کنید. 

پس چنان‌چه در این ایام به دنبال یک محل اقامت مناسب با شرایط ویژه هستید، جاباما پلاس، برای شما یک گزینه‌ی مناسب است تا اقامتگاه مخصوصِ  خود را پیدا کنید. رزرو اقامتگاه جاباما پلاس، می‌تواند بهترین گزینه باشد، چرا که کلیه پروتکل‌های بهداشتی در اقامتگاه‌های این سرویس به صورت استاندارد رعایت شده‌اند. قطعا حق انتخاب با شماست، اما اگر روش دیگری را انتخاب کنید عملاً  شاید بخش عمده‌ای از سفر شما صرف پیدا کردن هتل و مسافرخانه یا آپارتمان خواهد شد. 

در جاباما پلاس لیستی از اقامتگاه‌ها در شهرهای شمالی، کیش و تهران وجود دارد. لیست شامل تصاویر مختلف از محل اقامت، محدوده آن در شهر مورد نظر و هزینه برای هر شب رزرو است. به‌این‌ترتیب رزرو اقامتگاه در رامسر یا انتخاب یک مرکز اقامت در تهران یا کیش، از هر لحاظ کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. تنها باید از میان لیست اقامتگاه های موجود در سایت، یکی را که از لحاظ امکانات، محل و خدمات به شرایط شما نزدیکتر است  انتخاب کرده و رزرو کنید. تنوع اقامتگاه‌ها بسیار بالاست در نتیجه نگرانی از جهت انتخاب بهترین محل اقامت وجود نخواهد داشت.  

چرا رزرو اقامتگاه با خدمات بهداشتی ویژه از جاباما پلاس 

با توجه به این‌که در یک سال اخیر ویروس کرونا به شدت گسترش پیدا کرده، جاباما نیز تلاش کرده مطابق شرایط جامعه، امکان سفر با کیفیت و استاندارد را برای کاربرانش فراهم کند. از این‌رو "جاباما پلاس،" با هدف اجرای این رویکرد طراحی و اجرا شد. آماده‌سازی اقامتگاه‌های "جاباما پلاس،" با استاندارهای طراحی شده، صورت می‌گیرد. به این ترتیب که اقامت‌گاه مورد نظر، پیش از رسیدن مهمان مطابق  پروتکل های بهداشتی آماده می‌شود و پکیج‌های بهداشتی "جاباما پلاس،" به تعداد مهمانان آماده می‌شود تا در اختیارشان گذاشته شود. در نتیجه زمانی‌که شما مهمانان به محل اقامت خود می‌رسید، با برچسبی روی در مواجه می‌شوید که نشانه‌ی نظافت و ضدعفونی شدن آن محل، طبق استانداردهای مورد تایید جاباما است. به‌ این مفهوم که کلیه موارد بهداشتی و نظافتی در محل اقامت شامل: سرویس‌های بهداشتی،  سرویس خواب و فضاهای عمومی  اعمال شده و پیش از ورود شما به این مکان، اقامتگاه به خوبی آماده‌سازی شده است. 

اگر این بار برای سفر به شهرهای شمالی، کیش یا تهران برنامه‌ریزی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک جستجوی ساده، وارد سایت جاباما شده و سپس جاباما پلاس را انتخاب و با اعمال فیلترهای موردنظر، بهترین اقامتگاه موجود را برای سفری جذاب و هیجان‌انگیز رزرو کنید. 

در ادامه دلایل انتخاب اقامتگاه مناسب را در جاباما پلاس به صورت گزینه‌ای مورد بررسی قرار می‌دهیم: 

تهیه‌ی پکیج بهداشتی رایگان به تعداد مهمانان 

ضدعفونی کاما اقامتگاه پیش از ورود هر مهمان – پلمپ قسمت‌های ضدعفونی شده پس از بررسی کیفی و تائید نماینده‌ی "جاباما" 
تضمین میزبانی حرفه‌ای، بر اساس استانداردهای مصوب از طریق مشاوره‌های کیفیتی اقامتگاه (ایمنی، بهداشت، نگه‌داشت) 
تضمین کیفیت اقامتگاه یا بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مهمان 
پشتیبانی لحظه‌ای تا پایان سفر 

حالا که با خدمات جاباما پلاس آشنا هستید، رزرو اقامتگاه در شهرهای کیش، تهران و شمال در زمان شیوع ویروس کرونا برای شما دغدغه و چالش بزرگی نخواهد بود. چون اقامتگاه‌های جاباما پلاس همگی قبل از ورود مسافران طبق پروتکل‌های بهداشتی نظافت شده و آماده پذیرایی از شما هستند و به زودی شهرهای دیگری هم به خدمات جاباما پلاس، اضافه می‌شوند. 

به یاد داشته باشید به غیر از امکان رزرو اقامتگاه جاباما پلاس، شما می‌توانید بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل، ویلا و آپارتمان هم  در دیگر شهرهای مورد نظر خود انتخاب کرده و به صورت آنی رزرو کنید و مطمئن باشید: "جاباما" در تمامی اقامتگاه‌های طرف قرارداد خود، نظارت و بررسی‌های دائمی جهت نظافت و سرویس‌دهی با کیفیت را مدنظر دارد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول