اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مشارکت ۷۳ درصدی مردم «فردوس» در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار شهرستان فردوس گفت: در این دوره از انتخابات شاهد حضور و مشارکت ۷۳.۴۸ درصدی مردم شهرستان در انتخابات بودیم.

مشارکت ۷۳ درصدی مردم «فردوس» در انتخابات ۱۴۰۰

حمید حلاج‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: در انتخابات ۱۴۰۰ در راستای رعایت حدأکثری دستورالعمل‌های بهداشتی شعب اخذ رأی ۶۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان فردوس داشتیم که از این تعداد ۵۸ شعبه ثابت و ۶ شعبه سیار بوده است.

وی بیان داشت: از این ۶۴ شعب، ۶۱ مورد برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و ۳ شعبه ویژه ریاست جمهوری در نقاط خارج از شهر و مسافران در نظر گرفته شد.

فرماندار فردوس با اعلام اینکه طبق آمار دوره‌های قبل انتخابات، ۹۳ درصد مردم شهرستان فردوس که واجد شرایط رأی دادن بودند در انتخابات شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضور و مشارکت ۷۳.۴۸ درصدی مردم شهرستان در انتخابات بودیم.

حلاج‌مقدم مطرح کرد: علی‌رغم مشکلات، تنگناها و انتقاداتی که وجود دارد مردم باز هم مثل همیشه صحنه‌های حضور گسترده را خلق کردند و دشمنان نظام را که درصدد دلسرد کردن مردم هستند، ناکام گذاشتند.

متنخبان مردم فردوس در شورای شهر

وی از اعلام نتایج قطعی و رسمی ششمین دوره انتخابات شورای شهر فردوس خبر داد و گفت: سید مهدی علی‌پرست با ۷ هزار و ۷۶ رأی، حسین اکبری با ۵ هزار و ۲۴۶ رأی، هادی واحدی با ۴ هزار و ۱۴۸ رأی، مهدی آبیار با ۳ هزار و ۴۶۱ رأی و فرید سعادت قدسی‌نیا با ۳ هزار و ۲۵ رأی به شورای ششم شهر فردوس راه یافتند.

فرماندار فردوس ادامه داد: همچنین مهدی روشن با ۲ هزار و ۵۳۵ رأی، حمید شعفی با ۲ هزار و ۳۰۸ رأی و محمد رضا زال‌حسینی با ۲ هزار و ۸۱ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر فردوس انتخاب شدند.

حلاج‌مقدم با اشاره به شمارش آرای شورای شهر اسلامی و منتخبان مردم، بیان داشت: در شورای شهر اسلامیه «خلیل آذرهمایون با یک هزار و ۶۶۷ رأی، علی محمد شاهی با یک هزار و ۲۷۱ رأی، مهدی مینای زارع با یک هزار و ۱۶۲ رأی، مهدی بی‌‎کی‎زاده با یک هزار و ۱۱۰ رأی، علی محب‌راد با یک هزار و ۶۷ رأی و محمد اسماعیل‌دهقان‌بردار با یک هزار و ۴۰ رأی» به شورای ششم شهر اسلامیه راه یافتند.

وی افزود: در انتخابات شورای شهر باغستان «سید مهدی فروتن ۷۸۸ رأی، ابراهیم محمدی ۶۰۳ رأی، جمال‌الدین مجلل ۵۲۹ رأی، علی آریافر ۴۹۴ رأی، رودابه‌سادات صدرزاده ۴۸۰ رأی، حسین قطنی ۴۰۱ رأی، سید محمود متولی‌زاده ۳۴۷ رأی، علیرضا حمامی ۳۰۰ رأی، مهرنوش نوذر ۲۷۲ رأی و جواد گلزار نیز ۱۷۳ رأی به دست آورد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول