اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیروزی دلچسب «مردم میدان» در پایتخت اقوام ایران/ مشارکت مردم گلستان به ایستگاه 61 درصد رسید

«مردم میدان» در نگارستان ایران شگفتی‌ساز شدند، بیش از 800 هزار تعرفه انتخاباتی در استان گلستان به صندوق‌های رای ریخته شد تا مشارکت مردم در پایتخت اقوام ایران به ایستگاه 61 درصد برسد.

پیروزی دلچسب «مردم میدان» در پایتخت اقوام ایران/ مشارکت مردم گلستان به ایستگاه 61 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شور تماشایی و بصیرت وصف‌ناشدنی «مردم میدان» در پایتخت اقوام ایران با مشارکت گسترده حیرت همگان را برانگیخت، در حالیکه تلاش دشمن تحریم انتخابات بود، اما اقیانوس مردم با این حجم از مشارکت گسترده باطل‌السحر توطئه‌ها شد، باید به شور و شعور مردم آفرین گفت که قدر انقلاب‌شان را می‌دانند و در برابر شهدا شرمنده نشدند، گلستانی‌های با انداختن بیش از 800 هزار تعرفه انتخاباتی به صندوق‌های رای مشارکت 61 درصدی رقم زدند.

مردم استان گلستان با وجود گرمای هوا، زیر آفتاب سوزان، در آخرین روزهای بهار و در پی تمدید مکرر زمان انتخابات به واسطه حضور بابصیرت مردم پرشورتر از همیشه ظاهر شدند و کاری کارستان کردند.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران از این انتخابات خیر خواهند دید، دولت قوی به پشتوانه آرای مردمی به میدان می‌آید و برای خدمت به ملت جهاد خواهد کرد.

مردم با بصیرتی مثال‌زدنی زمام امور کشور را به دست اهلش سپردند تا نتیجه یک کار درست را در کارنامه دولت سیزدهم به نظاره بنشینند.

استاندار گلستان با قدردانی از مشارکت گسترده مردم در انتخابات 1400 گفت: شمارش آرای مردم در بسیاری از روستاهای استان گلستان به اتمام رسیده است و در برخی شعب ادامه دارد.

هادی حق‌شناس از مشارکت 61 درصدی مردم استان گلستان در انتخابات 28 خرداد خبر داد و تصریح کرد: بیش از 800 هزار تعرفه انتخابات در استان توسط مردم به صندوق‌های رای ریخته شد.

در استان گلستان بیش ‌از یک میلیون و ۳۰۰ هزار واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند، افزود: تعرفه‌های انتخاباتی پیش‌بینی ‌شده بیش ‌از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه است که ۲۰۰ هزار برگه تعرفه بیشتر از حد نیاز تامین شده ‌است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول