اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تخلف محسوس انتخاباتی در اشتهارد وجود نداشت/فرماندار: در حال تجمع آرا هستیم

فرماندار اشتهارد با اشاره به اینکه روند برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکل از جمله کمبود تعرفه یا تخلف انتخاباتی محرز به پایان رسید، گفت: شمارش آرا از بامداد شنبه آغاز شده است و در حال تجمیع هستیم.

تخلف محسوس انتخاباتی در اشتهارد وجود نداشت/فرماندار: در حال تجمع آرا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرهاد شیبک، فرماندار اشتهارد، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات در اشتهارد در ۵۳ شعبه و توسط بیش از ۱۳۰۰ عوامل اجرایی برگزارشد، گفت: شمارش آراء این شهرستان از بامداد دیشب شروع شده و در حال حاضر مشغول تجمیع آراء نامزدها هستیم.

 

وی ادامه داد: به جز مرکز استان که انتخابات به شکل الکترونیکی برگزارشد، در سایر شهرستان‌های استان اخذ رای به شکل دستی انجام گرفت.

این مقام مسؤول توضیح داد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده هیچ یک از شعب اخذ رای با کمبود تعرفه مواجه نشدند و انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

فرماندار اشتهارد اضافه کرد: تقریبا هر یک و نیم سال یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود و این امر باعث شده تجربه دست اندرکاران برگزاری انتخابات افزایش پیدا کند که این امر به آرامش برگزاری انتخابات کمک بسیاری کرده است.

شیبک با اشاره به مشارکت بالای مردم اشتهارد در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: مردم اشتهارد در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان در انتخابات ادوار گذشته هم بیشترین مشارکت را داشته اند و از این انتخابات هم سربلند بیرون آمدند.

وی در پاسخ به اینکه آیا تخلفی در فرایند برگزاری این انتخابات گزارش شده، گفت: خوشبختانه  تخلف محسوسی در این حوزه گزارش نشده و صرفا گزارشاتی مبنی بر حضور طرفداران برخی از نامزدها در سطح شهر برای مجاب کردن مردم جهت رای دادن به کاندیدای مورد نظر آنها به ثبت رسیده است.

شیبک تاکید کرد: روند شمارش آراء در حال انجام است و به زودی نتیجه نهایی آن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول