اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای مدد‌جویان کمیته امداد در سوادکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به افتتاح ۴ منزل مدد‌جو در سوادکوه از ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای مدد‌جویان کمیته امداد تا پایان ۱۴۰۰ به شرط واگذاری زمین توسط مدد‌جوبان خبر داد.

ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای مدد‌جویان کمیته امداد در سوادکوه

سید‌موسی حسین‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه موفقیت در اجرای ماموریت محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان مستلزم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های شهرستانی است، گفت: یکی از دستگاه‌های مهمی که قدم‌های بزرگی برای محرومیت‌زدایی انجام داد، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان سوادکوه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان سختی‌ها و مشقت‌های فعالیت گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه برای حضور در مناطق سخت‌عبور افزود: ساخت خانه‌های محروم توسط جوانان جهادی و بسیج سازندگی سپاه سوادکوه در چنین مناطق سخت‌عبور و دورافتاده‌ نشان می‌دهد که با تلاش و کار جهادی می‌توان هر ناممکنی را ممکن کرد.

فرمانده سپاه سوادکوه به گوشه‌هایی از فعالیت محرومیت‌زدایی سپاه سوادکوه اشاره  و خاطر نشان کرد: آب‌رسانی روستاهای «کرمون» و «کنگل‌بن» و بازدید میدانی از روستای «تیلم» با حضور مدیرکل ابفا استان از جمله پروژه هایی است که سپاه شهرستان با بسیج  ظرفیت‌ها و امکانات با تمام قوا به دنبال تحقق آن است.

حسین‌نژاد، افتتاح منازل مدد‌جویان کمیته امداد در شهرستان سوادکوه تا پایان خرداد ۱۴۰۰ را ۴ منزل عنوان کرد و گفت: با شناختی که از ظرفیت‌ها و پتانسیل خیرین و ادارات شهرستان داریم تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۰ واحد مسکونی به شرط واگذاری زمین توسط مددجویان کمیته امداد تحویل آنان خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول