اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020 | بررسی بازی‌های امشب/ آلمان و اسپانیا محکوم به پیروزی ؛ رونالدو در اندیشه رسیدن به رکورد دایی

امشب 3 بازی مهم و حساس در آخرین مسابقات هفته دوم یورو 2020 برگزار می شود و تیم ملی آلمان و اسپانیا به برد نیاز دارند.

یورو 2020 | بررسی بازی‌های امشب/ آلمان و اسپانیا محکوم به پیروزی ؛ رونالدو در اندیشه رسیدن به رکورد دایی

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب آخرین مسابقات از هفته دوم مرحله گروهی یورو 2020، 3 بازی در ساعات مختلف برگزار می شود که در مهمترین آنها آلمان میزبان پرتغال خواهد بود و اسپانیا در برابر یاران لواندوفسکی به میدان می رود. تیم ملی فرانسه نیز در بوداپست باید با مجارها دیدار کند تا تکلیف هفته دوم یورو 2020 مشخص شود.

در جدول و گزارش زیر به صورت مختصر در خصوص بازی های امشب صحبت خواهیم کرد:

بازی ساعت مکان نتیجه بازی قبل نتیجه آخرین رویارویی مقابل هم
مجارستان - فرانسه 17:30 پوشکاش آرنا - بوداپست - مجارستان

مجارستان: شکست 3 بر صفر مقابل پرتغال

فرانسه: برد یک بر صفر مقابل آلمان

فرانسه 2 - مجارستان یک (2005 - دوستانه)
آلمان - پرتغال 20:30 آلیانس آرنا مونیخ - آلمان

آلمان: شکست یک بر صفر مقابل فرانسه

پرتغال: برد 3 بر صفر مقابل مجارستان

آلمان 4 - پرتغال صفر (2014 - جام جهانی برزیل)
اسپانیا - لهستان 23:30 لاکارتوخا سویا - اسپانیا

اسپانیا: تساوی بدون گل مقابل سوئد

لهستان: شکست 2 بر یک مقابل اسلواکی

اسپانیا 6 - لهستان صفر (2010 - دوستانه)

*مجارستان – فرانسه

فرانسه مدعی اصلی قهرمانی در یورو 2020 به شمار می رود و این کیفیت را در بازی نخست مقابل آلمان به اثبات رساند. تیم دشان شاید زیبا و جذاب بازی نکند ولی می داند که چگونه باید پیروزی را بدست آورد و 3 امتیاز را از آن خود کند. تیم ملی فرانسه در دیدار مقابل آلمان با تاکتیکی منطقی و حساب شده توانست اولین برد خود را کسب کند و حالا در مجارستان می خواهد به دومین برد برسد و صعود خود را قطعی کند.

از طرف دیگر مجارها حریف ساده ای نیستند و نباید به باخت 3 بر صفر مقابل پرتغال در دیدار نخست اندیشید. تیم ملی مجارستان که با حضور 68 هزار تماشاگر پشتوانه خوبی دارد، می خواهد عیار خود را در دیدار مقابل فرانسه به نمایش گذارد و به همین دلیل انتظار می رود بازی ساعت 17 و 30 جذاب دنبال شود. مجارستان در دیدار مقابل پرتغال تا دقایق پایانی نمایشی قابل قبول و مثبت ارائه داد ولی در 10 دقیقه پایانی همه چیز را به رونالدو باخت و شکست سنگین 3 بر صفر را تجربه کرد.

*آلمان – فرانسه

شاگردان لو اگر می خواهند به صعود بیاندیشند محکوم به پیروزی هستند. تیمی که در بازی نخست بی زهر ظاهر شد و حملات خوبی را ارائه کرد، باید بتواند از ظرفیت ترکیب خود نهایت استفاده را ببرد و مقابل پرتغال به پیروزی دست یابد. در بازی نخست آلمان چیزی در چنته نداشت ولی باید دید آیا این عملکرد در دیدار مقابل پرتغال تغییر می کند یا خیر.

تیم ملی پرتغال نیز از طرفی با اینکه در بازی نخست 3 بر صفر به پیروزی رسید ولی نمایشی فوق العاده ای از خود به ثبت نرساند و این شک وجود دارد که مقابل آلمان نتواند 3 امتیاز بازی بدست آورد. البته با حضور رونالدو که در 36 سالگی هنوز آماده است، هر اتفاقی ممکن، و پرتغال یک سر و گردن بالاتر خواهد بود.

رونالدو در بازی نخست دبل کرد و به رکورد 106 گل در بازی های ملی رسید. او اکنون تنها 3 گل با علی دایی تفاوت دارد که برای ما مهم است.

نکته جالب دیگر این است که این 2 تیم 7 سال است با هم دیدار نکرده اند و آخرین رویارویی آنها به جام جهانی 2014 بازمی گردد که آلمان به برتری 4 بر صفر رسید. البته در آن دیدار پپه با خطای عجیب روی مولر خیلی زود از بازی اخراج شد و تیم ملی پرتغال 10 نفره مقابل آلمان شکست سنگین را تجربه کرد. آنها می خواهند انتقام 7 سال گذشته را در امروز در مونیخ بگیرند.

*اسپانیا – لهستان

اسپانیا در بازی نخست جزو یکی از ناامیدکننده ترین خطوط حمله را به نمایش گذاشت. این عملکرد ضعیف باعث شد تا رسانه های اسپانیایی به شدت از موراتا انتقاد کنند و به انریکه بگویند که باید این بازیکن نیمکت نشین شود. مارکا در گزارشی پس از تساوی اسپانیا مقابل سوئد متذکر شد که باید جرارد مورنو در خط حمله بازی کند.

تیم ملی اسپانیا با ترکیبی متفاوت پا به میدان گذاشته ولی هنوز نتوانسته کیفیت بالای خود را به نمایش گذارد. لاروخا برای صعود محکوم به برد خواهند بود زیرا در بازی آخر مقابل چک کاری سخت در پیش خواهند داشت.

در جدول گروه E اکنون تیم ملی سوئد با با 2 بازی و 4 امتیاز صدرنشین است، تیم ملی اسلواکی با 2 بازی و 3 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم ملی اسپانیا با یک امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. باید دید شاگردان چه عملکردی از خود به ثبت می رسانند.

تیم ملی لهستان نیز بسیار ضعیف کار کرده و کارشناسان معتقدند با اندیشه های پائولو سوسا به جایی نخواهد رسید. آیا امشب لواندوفسکی می تواند از شمّ گلزنی خود استفاده کند و لهستان را به پیروزی رساند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول