اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مشارکت مردم فردیس در انتخابات بیش از ۵۰ درصد ارزیابی می‌شود

فرماندار فردیس درصد مشارکت مردم این شهرستان در رای گیری را بیش از ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: از ۱۶۱ هزار نفر جمعیت رای دهندگان در فردیس تاکنون ۸۷ هزار نفر در رای گیری شرکت کردند.

مشارکت مردم فردیس در انتخابات بیش از ۵۰ درصد ارزیابی می‌شود

ابوالفضل اینانلو، فرماندار شهرستان فردیس، شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگار فارس در فردیس، با بیان اینکه طبق آمار سال ۹۵ جمعیت این شهرستان  بیش از ۵۰۷ هزار نفر  است؛ اظهار کرد: اگرچه جمعیت شهرستان فردیس بیش از این تعداد است، اما مبنای جمعیت در انتخابات بر اساس سرشماری رسمی سال ۹۵ محاسبه می شود. 

وی افزود: در شهرستان فردیس بیش از ۱۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای گیری  هستند که تا کنون ۸۷ هزار نفر در رای گیری شرکت کردند. با توجه به جمعیت رای دهندگان،  درصد مشارکت مردم فردیس در انتخابات تا کنون بیش از ۵۰ درصد است. 

فرماندار فردیس با اشاره به بازدید از برخی شعب و گزارشات رسیده از تمامی شعب در سطح شهرستان، بیان کرد: در تمامی شعب شهرستان  با مشارکت پرشور مردم روبرو هستیم. فعلا تمدید زمان انتخابات تا ساعت ۱۲ شب را در تمامی شعب شهرستان  درخواست کردیم و پس از آن با توجه به وضعیت شعبات برای تمدید زمان انتخابات تصمیم گیری می کنیم.

 وی با بیان اینکه ۱۸۳ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان، آرای شهروندان را جمع آوری می کند؛  گفت: با توجه به استقبال شهروندان از مشارکت درانتخابات، پیش بینی می کنیم در شهرستان فردیس نیهز به تمدید زمان انتخابات تا  ساعت ۲ بامداد باشد.‌

اینانلو یادآور شد: در شهرستان فردیس  ۳۵۰ هزار  تعرفه انتخابات  ریاست جمهوری و ۳۵۰ هزار تعرفه انتخابات شورای اسلامی شهر داریم و کمبود تعرفه نداریم.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول