اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

امید اصلاح‌طلبان برای گل دقیقه نود/ دعوت از هواداران برای کشاندن انتخابات به دور دوم

برخی از فعالین مجازی اصلاح‌طلب از دقایقی پیش تلاش دارند تا بدنه رای اصلاح طلب را در ساعات پایانی مهلت قانونی اخذ رای برای افزایش رای همتی به پای صندوق‌های رای بکشانند.

امید اصلاح‌طلبان برای گل دقیقه نود/ دعوت از هواداران برای کشاندن انتخابات به دور دوم

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: برخی از فعالین مجازی اصلاح‌طلب از دقایقی پیش تلاش دارند تا بدنه رای اصلاح‌طلب را در روز ساعات پایانی مهلت قانونی اخذ رای برای افزایش رای همتی به پای صندوق‌های رای بکشانند.

در این زمینه محمدرضا جلایی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب در اینستاگرام خود با تشکیل کمپینی تحت عنوان «دقیقه نود گل بزن» اصلاح طلبان را به ضبط و انتشار فیلم کوتاه برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و رای به همتی دعوت کرد. 

 

 

صبا آذرپیک نیز که از یکی از فعالان توئیتری اصلاح‌طلب است، در توئیتر خود با عبارت «شروع موج بزرگ رای به همتی» سعی بر این دارد که بدنه رای اصلاح‌طلب را برای شرکت در انتخابات دعوت کند. او تلاش می‌کند با هشتگ «زدیم زیر میز» و «تسلیم نشدیم» اصلاح طلبان را برای حضور پای صندوق‌های رای تهییج کند.

 

 

آذرپیک در توئیت دیگری گفته که اگر همتی دو میلیون رای دیگر کسب کند، انتخابات به دور دوم خواهد رفت.

 

 

سعید نورمحمدی رئیس ستاد استان‌های عبدالناصر همتی نیز در توئیتر خود همین مطلب را مورد تاکید و اشاره قرار داده و نوشته است که برآورد شمارش آرای برخی روستاها حاکی از این است که انتخابات به دور دوم می‌رود. او نیز دعوت برای شرکت در انتخابات در زمان باقی مانده را مورد تاکید قرار داده است.

 

 

شهیندخت مولاوردی معاون سابق زنان و خانواده روحانی نیز در صفحه ‌شخصی خود با نوشتن عبارت «هنوز دیر نیست» همین کمپین مجازی اصلاح طلبان را تکمیل کرد.

 

 

به نظر می‌رسد کنشگران سیاسی اصلاح طلب درصدد این هستند که به بدنه خود این نوید را بدهند که درصورت حضور در پای صندوق‌های رای، پیروزی و موفقیت عبدالناصر همتی در رفتن انتخابات به دور دوم بعید نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول