اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رسول خطیبی در تمرین تیم امید تراکتور: نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارم

رسول خطیبی در تمرین تیم فوتبال امید تراکتور حضور یافت و از بازیکنان این تیم به عنوان آینده فوتبال تراکتور و آذربایجان یاد کرد.

رسول خطیبی در تمرین تیم امید تراکتور: نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول خطیبی عصر امروز (جمعه) در تمرین تیم امید که در زمین شماره دو استادیوم اختصاصی باشگاه برگزار شد، حضور یافت. 

وی در ابتدا مورد استقبال مسئولان آکادمی باشگاه و اعضای تیم فوتبال امید تراکتور قرار گرفت و در ادامه برای دقایقی با بازیکنان گفت‌وگو کرد. 

رسول خطیبی در ابتدا ضمن تقدیر از بازیکنان، کادر فنی و اعضای تیم امید تراکتور جهت حضور در فینال لیگ برتر، اظهار داشت: از تک‌تک شما ممنونم که با تلاش‌های خود و رسیدن به فینال لیگ برتر امید، دل مردم آذربایجان را شاد کردید. 

سرمربی تیم بزرگسالان تراکتور افزود: شما آینده فوتبال آذربایجان و تراکتور هستید و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت. در روزهای اخیر هفت بازیکن امید را به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت کرده‌ام تا کنار بزرگ‌ترها صاحب تجربه شوند. من نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارم و عملکرد تک‌تک‌تان را بررسی می‌کنم. 

وی ادامه داد: مطمئن باشید که همه شما شانس حضور در ترکیب تیم بزرگسالان تراکتور را دارید و در حال حاضر چند بازیکنان جوان حتی در ترکیب تراکتور در لیگ برتر نیز به میدان می‌روند.

خطیبی با تاکید بر ارزشمند بودن راه‌یابی تیم امید تراکتور به فینال لیگ برتر، خاطرنشان کرد: شما با صعود به فینال کار بزرگی انجام داده‌اید و حالا وقت آن رسیده که تلاش خود را دوچندان کرده و خوشحالی را به هواداران هدیه بدهید. 

خطیبی با اشاره حضور هفت بازیکن امید در تمرینات تیم بزرگسالان ، بیان کرد: به توانایی‌های شما یقین دارم و قطعاً بعد از فینال لیگ برتر امید، تعداد بیشتری از بازیکنان را به تیم بزرگسالان دعوت خواهم کرد.

سرمربی تیم تراکتور یادآور شد: در دیدار فینال اصلاً استرس نداشته باشید و با تمام وجود به میدان بروید. بدانید در صورت شکست هم چیزی از ارزش‌های‌تان کم نخواهد شد اما امیدوارم با جام برگردید.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول