اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انصار الله: توقف جنگ یمن در دست متجاوزان و نه مدافعان آن است

سخنگوی جنبش انصار الله یمن با تاکید بر موضع دفاعی صنعاء در برابر تجاوز و محاصره ائتلاف سعودی علیه یمن گفت که این متجاوزان هستند که باید جنگ را متوقف کنند.

انصار الله: توقف جنگ یمن در دست متجاوزان و نه مدافعان آن است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصار الله یمن روز جمعه تاکید کرد که موضع صنعاء در قبال تجاوز علیه یمن یک موضع دفاعی است و توقف حملات علیه یمن در دست کسی است که به یمن حمله کرده است.

به گزارش شبکه المسیره، عبدالسلام در توییتر گفت: موضع ما نسبت به تجاوز علیه کشورمان موضع دفاعی است و کسی که توقف تجاوز و پایان دادن محاصره در دست اوست، همانی است که به یمن حمله نظامی کرد و این کشور را در محاصره اقتصادی قرار داد.

سخنگوی انصار الله تاکید کرد: اینکه کسی که در موضع دفاع از خویشتن است، بخواهد توقف دفاع  را خواستار شود و در برابر محاصره سکوت کند، به  معنای به زانو در آمدن است که عقل سلیم آن را رد می‌کند آن هم در حالی که ملت یمن مقاومت اسطوره‌ای و فداکاری‌های بسیاری از خود نشان داد.

جنبش انصارالله یمن به تازگی از موافقت با برگزاری دور جدید مذاکرات در قطر در صورت دریافت پاسخهای مثبت از سوی ائتلاف در قبال نامه تحویل داده شده از سوی هیأت عمانی خبر داد.

تجاوز نظامی به یمن در فرودین ۱۴۰۰ وارد هفتمین سال خود شد. جنگی نابرابر که به گفته مقامات سازمان ملل بدترین فاجعه‌ انسانی حال حاضر جهان را رقم زده است. یک تراژدی با ابعاد و تبعات سیاسی، اجتماعی، نظامی، منطقه‌ای و جهانی که تا بدین جا افق روشنی برای توقف آن دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول