اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تعامل همه‌جانبه مجلس با دولت آینده برای حل مشکلات معیشتی

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: ما به عنوان خادمان و نمایندگان مردم تلاش خواهیم کرد تا یک نظارت همه‌جانبه بر اجرای قانون توسط دولت داشته باشیم و با تعامل همه‌جانبه با دولت آینده تلاش خواهیم کرد تا حل مشکلات معیشتی را در دستور کار قرار دهیم.

تعامل همه‌جانبه مجلس با دولت آینده برای حل مشکلات معیشتی

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مردم ایران یکبار دیگر نشان دادند که به آینده ایران و فرزندان خود اهمیت می‌دهند و راه برون‌رفت از مشکلات را در مشارکت و حضور پای صندوق‌های رای می‌دانند.

وی ادامه داد: این نشانه عقلانیت ملت ایران است البته این عقلانیتی که امروز بر پیکره اجتماعی ملت ما حاکم شده اوج دوراندیشی و نگاه دقیق حضرت امام(ره) در ساختارسازی انقلاب اسلامی و نقش دادن به مردم برای حراست از کشور خودشان است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم پای صندوق‌های رای آمدند تا نشان دهند مرزبندی‌شان با دشمن متفاوت است و در برابر همه حرف و حدیث‌های دشمنان از نظام و کشورشان حمایت خواهند کرد فلذا امروز مسئولیت همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی بسیار خطیرتر خواهد شد.

قوای سه‌گانه کشور مکلف هستند تمام ظرفیت خود را برای حل مشکلات مردم به خدمت بگیرند

راستیه با اشاره به اینکه قوای سه‌گانه کشور همه مکلف هستند همه ظرفیت خود را برای حل مشکلات مردم به خدمت بگیرند، تاکید کرد: در مجلس شورای اسلامی از سال گذشته طرح‌های خوبی از جمله نظام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، توجه به سه دهک پایین معیشتی کشور و ... برای حمایت از محرومین و مستضعفین مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مالیات بر سرمایه برای حذف دست دلالان، مالیات بر خانه‌های خالی برای مدیریت بازار بر قیمت مسکن، طرح جهش تولید مسکن و بسیاری از طرح‌هایی که در مجلس شورای اسلامی با اهتمام ویژه مورد بررسی قرار گرفت تصویب شد و دولت آینده مکلف است این طرح‌ها را برای کمک به مردم پیگیری کند.

تعامل همه‌جانبه با دولت آینده برای حل مشکلات معیشتی

راستینه بیان کرد: ما به عنوان خادمان و نمایندگان مردم تلاش خواهیم کرد تا یک نظارت همه‌جانبه بر اجرای قانون توسط دولت داشته باشیم و با تعامل همه‌جانبه با دولت آینده تلاش خواهیم کرد تا حل مشکلات معیشتی و مسکن جوانان را در دستور کار قرار دهیم و با طرح جهش مسکن به عنوان صنعت پیشران توسعه کشور تلاش خواهیم کرد مسئله مسکن را که مسئله اصلی جوانان است مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه طرح جوانی جمعیت در دستور کار است، گفت: تلاش خواهیم کرد با طرح جوانی جمعیت و خانواده به کمک خانواده‌های پرجمعیت رفته و با کمک‌های معیشتی، مسکن و تسهیلات تلاش کنیم تا جمعیت‌مان را جوان حفظ کنیم همچنین دولت آینده وظیفه دارد با تمام تلاش و فعال‌سازی ظرفیت‌های درونی  اقتصادی کشور با تعامل سازنده با کشورهای همسایه و دفاع مقتدرانه از حقوق ملت در مذاکره با کشورهای اروپایی مشکلات امروز را حل و فصل کند.

همه مسئولان با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم به میدان آیند

راستینه با اشاره به اینکه آینده روشن است، خاطرنشان کرد: با اقتدار ملت و تشکیل یک دولت جوان حزب‌اللهی همه مشکلات حل خواهد شد، حتما برای رفع مشکلات اقتصادی مردم همه مسئولان با اهتمام ویژه و با یک روحیه جهادی باید به میدان آیند و تلاش خواهیم کرد که آنچه نیاز مردم ما برای آینده است به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: مجلس همیشه استقلال خودش را حفظ خواهد کرد فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور می‌شود وظیفه ما سنگین‌تر خواهد شد و با تشکیل یک دولت حزب‌اللهی مجلس باید تمام توان خود را به اجرا درآورد تا با حذف قوانین دست و پاگیر در اجرایی‌سازی قانون به دولت کمک کند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول