اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تحقق دولت اسلامی نیازمند مدیریت اجرایی با رویکردی جهادی و انقلابی است

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: رئیس­ جمهوری می­‌تواند در تراز انقلاب اسلامی باشد که رویکردهای سیاسی و سیاستی خود را مبتنی بر معیارهای علم و پژوهش، اخلاق و معنویت و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن تنظیم کند.

تحقق دولت اسلامی نیازمند مدیریت اجرایی با رویکردی جهادی و انقلابی است

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس ، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: رئیس­ جمهوری می­‌تواند در تراز انقلاب اسلامی باشد که رویکردهای سیاسی و سیاستی خود را مبتنی بر معیارهای علم و پژوهش، اخلاق و معنویت و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن تنظیم کند.

آرایی در ادامه به تبیین ویژگی مردمی بودن انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی یک چله پرافتخار و دستاوردهای عظیمی را با حضور مردم در میدان پشت سر گذاشت که همه این موفقیت­‌ها محصول جهت­‌گیری­‌های انقلابی و جهادی بوده است.

 وی با اشاره به اینکه انتخابات 28 خرداد امسال اولین انتخابات ریاست­ جمهوری در چله دوم انقلاب است، تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایطی مطرح شد که نظام سلطه و در رأس آن امریکا، راهبرد فشار حداکثری و شدیدترین تحریم‌­های ظالمانه را بکار گرفتند لیکن با مقاومت سرافرازانه ملت ایران مواجه و دچار شکست شدند و در این انتخابات نیز با حضور پرشور، مسوولانه و آگاهانه مردم بویژه جوانان توطئه‌­های دشمنان یک بار دیگر خنثی می‌­شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با تأکید بر اجرای مراحل پنج گانه اهداف انقلاب اسلامی، گفت: مراحل انقلاب اسلامی و نظام اسلامی تحقق یافت و البته اقداماتی نیز برای ایجاد دولت اسلامی انجام گرفت لیکن کافی نیست چرا که باید رفتار، منش، عمل و جهت­‌گیری­‌های همه ارکان حاکمیت کشور بویژه قوه مجریه که مسئوولیت سنگین‌­تری در عرصه داخلی و خارجی کشور دارد، اسلامی باشد تا زمینه شکل­‌گیری جامعه اسلامی برای نیل به تمدن نوین اسلامی فراهم شود.

آرایی با بیان اینکه مسوولیت مردم ایران در این مقطع تاریخی برای تحقق مشارکت فراگیر و انتخاب یک دولت کارآمد، مسوولیتی تاریخی است، به بیان شاخص‌های رییس ­جمهور مطلوب مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: قوه مجریه نیاز به مدیریت جهادی با روحیه انقلابی با اتکای به ظرفیت­‌ها و مزیت­‌های داخلی و نیز جوانان مومن و متعهد دارد تا بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق بخشد.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان تأکید کرد: رییس­ جمهوری می­‌تواند در تراز انقلاب اسلامی باشد که رویکردهای سیاسی و سیاستی خود را مبتنی بر معیارهای علم و پژوهش، اخلاق و معنویت، اقتصاد و معیشت، مبارزه با فساد و ایجاد عدالت، استقلال و آزادی، سبک زندگی اسلامی ایرانی و نیز عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن تنظیم نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول