اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دعوت رئیس‌جمهور اوکراین از نخست‌وزیر جدید رژیم اسرائیل برای سفر به کی‌یف

رئیس‌جمهور اوکراین در تماس تلفنی با نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی، ضمن دعوت از او برای سفر به کی‌یف بر لزوم افزایش همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

دعوت رئیس‌جمهور اوکراین از نخست‌وزیر جدید رژیم اسرائیل برای سفر به کی‌یف

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی بامداد پنجشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین و «نفتالی بِنِت» نخست‌وزیر جدید رژیم جعلی اسرائیل خبر دادند.

دفتر نخست‌وزیری این رژیم نیز با صدور بیانیه‌ای در این‌باره گفت: «زلنسکی انتخاب‌شدن بنت به نخست‌وزیری را تبریک گفت و از او دعوت کرد در ماه سپتامبر به اوکراین سفر کند».

بر اساس این بیانیه، بنت نیز با تشکر از حمایت‌های اوکراین، زلنسکی را برای سفر به فلسطین اشغالی و افتتاح مرکز نوآوری‌های اوکراین در قدس اشغالی دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: «نخست‌وزیر بنت و رئیس‌جمهور زلنسکی توافق کردند که همکاری‌های دوجانبه را با تاکید بر فناوری، افزایش دهند».

شامگاه یکشنبه رأی‌گیری در کنست رژیم صهیونیستی در خصوص کابینه نفتالی بنت برگزار شد و ۶۰ نماینده کنست به کابینه بنت رأی اعتماد دادند و ۵۹ نفر با آن مخالفت کردند و بنت به عنوان نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی سوگند یاد کرد و به ۱۲ سال دوران نخست‌وزیری نتانیاهو پایان داد و به عنوان سیزدهمین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس سی‌وششمین کابینه این رژیم آغاز به کار کرد.

یائیر لاپید هم به عنوان نخست‌وزیر جایگزین رژیم صهیونیستی سوگند یاد کرد و دومین نخست‌وزیر جایگزین در تاریخ این رژیم لقب گرفت.

هنوز ساعاتی از انتخاب بنت به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی نگذشته بود که کاخ سفید خبر داد، وی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا تلفنی گفت‌وگو کرده است.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، بایدن در این تماس تلفنی موافقت کرده است که درباره همه مسائل مربوط به امنیت منطقه از جمله ایران با نفتالی بنت رایزنی کند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول